Jednak mnie kochaj

„Jednak mnie kochaj"to pierwszy tom serii o młodej Sagę, która cierpi na depresję, ma stany lękowe, a także nie potrafi pozbierać się po wydarzeniach z przeszłości.



Młoda, zraniona i zagubiona kobieta ucieka jak najdalej od domu. Wybiera uczelnie, która znajduje się spory kawałek od jej rodzinnego miasta. Sagę mieszka w swoim samochodzie oprócz niego nie ma kompletnie nic, tylko parę drobiazgów. Jednak nie przeszkadza jej to, chce tylko odciąć się od tego, co przeżyła. Serce okazuje jej jednak przemiłe rodzeństwo-Luc oraz jego siostra April chcą pomóc dziewczynie. W dość szybkim czasie trójka młodych ludzi staje się cudowną grupą nierozłącznych przyjaciół.

Motyw szarej myszki i Bad Boya, kojarzycie?
Ja, aż za dobrze, zwłaszcza jeżeli chodzi o szkołę tamten schemat jest bardzo powtarzalny, ale nie nudny.
Ona niezauważalna, nieśmiała i wiecznie gdzieś na uboczu. Za to on łamacz kobiecych serc, marzenie każdej z uczennic.
Ostatnio miałam właśnie ochotę na taką lekką historię, w której od początku będzie wszystko wiadomo, a sielanka zacznie się już w połowie. Jednak mocno się zdziwiłam, gdy autorka poruszyła mocny i bardzo ważny temat — przemocy psychicznej w rodzinie. On jak dla mnie takie rzeczy denerwują i wciąż nie mogę się nadziwić Ach. Do tej pory nie mogę się nadziwić, że ludzie mogą być tacy źli. Eh. ale to temat na inny wpis skupmy się na książce.
Powieść Laury Kneidl jest napisana bardzo lekko, w który stylu bardzo lubię. Główna bohaterka ma ogrom problemów, a życie nie ma zamiaru jej oszczędzać. Chłopak jest idealny niemal pod każdym względem-tego
mi właśnie ostatnio brakowało po tych wszystkich dorosłych książkach. Emocje skryte w tej historii wpadają wprost do serca czytelniczki i robią w nim niemały bałagan.
Mogę wam z czystym sercem polecić lekturę „Jednak mnie kochaj” jako idealną historię na jesienne, chłodne wieczory.

Za możliwość przeczytania dziękuję wydawnictwu Jaguar.

Tytuł: Jednak mnie kochaj, tom I
Autor: Laura Kneidl
Tytuł oryginalny: Beruhre mich. Nicht 2017
Tłumaczenie: Joanna Grzelak
Wydawnictwo: Jaguar
Data i miejsce wydania: 14/08/2019 Warszawa
Oprawa: miękka
Liczba stron: 423
Copyright © Kobieta inspiruje , Blogger