Między nami kobietami...

Dzień dobry, 
dość dawno mnie tutaj nie było, a to wszystko wina czasu! Doba powinna mieć co najmniej trzy godziny więcej, bo totalnie nie potrafię się z niczym wyrobić. 

Dziś postanowiłam, że porozmawiamy (raczej utworzę monolog) na temat kobiecych dni. Czy to powód do wstydu? Czy to temat tabu? Ja kompletnie się z tym nie kryję, ale z drugiej strony nie obnoszę. Przecież nie ma takiej potrzeby, aby pani w sklepie i przypadkowi klienci słyszeli o tym, że no mam okres! Nie, bo to właśnie nie o to chodzi, nie można popadać ze skrajności w skrajność, co innego rozmawiać o tym otwarcie z mamą, siostrą, przyjaciółką, a nawet z naszym chłopakiem czy ojcem, a krzyczeć w okół "zobacz ma dzisiaj miesiączkę". Wielu znajomych, a także mój chłopak, czy mama mówią mi, że po mnie od razu widać. Wcale się nie dziwie, bo w te dni zachowuje się naprawdę nieznośnie, płaczę, krzyczę, mam napady głodu, smaki na przeróżne produkty (najczęściej takie, których akurat nie mam, a wtedy robię się znowu zła na cały świat) do tego często zwijam się z bólu i nie mam ochoty wychodzić z łóżka. Jak Wy radzicie sobie przez te kilka dni w miesiącu? A może nie czujecie różnicy między codziennością?

Na rynku jest masa marek, które mają w swojej ofercie różnego rodzaju specyfiki, które mają nam pomóc czuć się komfortowo. Wiadomo, że czasami nie jest to takie proste jak mogło by się wydawać.  Ostatnio w moje ręce wpadły produkty od marki Gentle Day , którzy swoją przygodę z tworzeniem środków czystości dla kobiet rozpoczęli od wyprodukowania wysokojakościowych podpasek higienicznych z paskiem anionowym. Teraz w ich ofercie można znaleźć różnego rodzaju produkty stworzone ze starannie dobranych wysoko jakościowych materiałów.

Ja miałam okazję w swojej kosmetyczce posiadać:




- Są naturalne, hipoalergiczne i ekologiczne
Są wykonane ze 100% bawełny ekologicznej, bez pestycydów, fungicydów, herbicydów i całej tej inżynierki genetycznej.



- 100% ekologiczny pozbawiony jakichkolwiek szkodliwych dodatków
- Hipoalergiczny, nie powodujący alergii, potwierdzony klinicznie
- Bez chloru i syntetyków
- Bezzapachowy
- Ulegający biodegradacji
- Posiadający certyfikaty GOTS i ICEA


- Są mega chłonne do tego wygodne.
- Są ekologiczne.
- Idealnie chronią przed przeciekaniem.




 - Są ekologiczne- posiadają Certyfikat Ekologiczny Oeko-Tex 100 (Nr 2011LK0006)
- Są  uniwersalne. Mogą być używane przez kobiety w każdym wieku. Doskonale sprawdzą się przy obfitej wydzielinie, przy upławach, jak również i przy skąpych miesiączkach, szczególnie pod koniec menstruacji.
- Są oddychające. Posiadają bawełnianą warstwę, dzięki której powietrze jest przepuszczane, skóra oddycha, a kobieta odczuwa świeżość, suchość i komfort każdego dnia.
Można je nabyć w dwóch wersjach 15 lub 30 sztuk.

I to już niestety koniec produktów, które posiadam z tej marki, ale ciąglę zastanawiam się nad zakupem kubeczka menstruacyjnego, myślicie, że to by był dobry wybór? Ja jestem tej opcji bardzo ciekawa, ale z drugiej strony jakoś nadal nie mogę się przełamać.

Moim stałym zestawem zostały oto te dwa produkty: 

*Podpaski ekologiczne Gentle Day® na noc z paskiem anionowym FAR-IR ANION, opakowanie 8 szt. Super się trzymają, nic się nie odkleja. Są bardzo chłonne i wygodne. Nie musimy się obawiać, że coś przecieknie, lub się nam przekręci. Do tego mam wrażenie, że zapach jest bardziej zneutralizowany.

*Tampony ekologiczne Gentle Day® REGULAR, opakowanie 18 szt.
Rozmiar jest idealnie dobrany, są łatwe w aplikacji, a do tego sznureczek jest odpowiedniej długości. Są super chłonne i wygodne w użyciu.


A tutaj jeszcze zdjęcie wszystkich produktów

Jesteście ich ciekawe? 
Copyright © Kobieta inspiruje , Blogger