Portal dla influencerów?

Dziś przychodzę opowiedzieć Wam kilka słów o platformie dla influecerów.
Znalazłam ją całkiem przypadkiem i już przepadłam.

Przedstawiam Wam ALIMERO.


Platforma ta jest przeznaczona dla instagramowiczów, jak i blogerów, tym razem jednak szansę maja wszyscy, nie tylko duże konta. mamy na stronie głównej pokazane aukcje, do których możemy aplikować. Jak możecie zobaczyć na zdjęciu poniżej niektóre zlecenia są już wygaszone, to oznacza, że termin zgłoszeń sie skończył. Niżej pokaże Wam jak to wszystko działa.







 Jak widzicie na screenie wiekszość zleceń to książki, jednak to tylko złudzenie, aktualnie można zgłosić się do ekstra olejku, jednak ja poki co nie aplikuje, bo nie spełniam wymagań.

 Gdy nie spełniamy wymagań, bo np. nie mamy kanału na yt, a w tym projekcie jest wymagany, dostaniemy o tym powiadomienie. Ja sama wysyłam zgłoszenia do tych zadań, gdzie wymagany jest tylko blog oraz ig, ewentualnie facebook.
 



Możemy aplikować do zleceń płatnych jak i do tych na zasadzie barteru.


Możemy zmieniać podaną stawkę, jeżeli na początku za recenzję zaproponowaliśmy 50 zł, a widzimy, że nasza oferta spadła w dół, możemy zmienić ofertę na mniejszą.




Jakie mamy szanse na wygraną? Wszystko widzimy w czasie rzeczywistym.



Paczkę otrzymujemy zazwyczaj maksymalnie do dwóch tygodni od otrzymania e-maila.


Recenzję na temat produktu piszemy zawsze SZCZERĄ nie naciągamy i pamietajcie o tym, bo to jest naprawdę ważne w tym "fachu"



Później wrzucamy linki do odpowiednich rubryczek i GOTOWE.

Jak Wam podobają się takie portale? 
Korzystacie?
Copyright © Kobieta inspiruje , Blogger