Nie w moim typie?

Kolejna książka "nie w moim typie" jednak trzeba próbować czegos nowego i innego. Dlatego ja coraz chętniej sięgam po inne gatunki literackie niż romans. Jak mi idzie?

Dziś padło na krótki opis "Uśpiona" książki Anki Mrówczyńskiej. 



Czy mi się spodobała? Zapoznajmy się z opisem wydawnictwa.

Thriller psychologiczny – mocny, szokujący i pełen przemocy. Sceny przesycone brutalnością i zaskakujące zwroty akcji. Niezwykle interesująca analiza psychiki bohaterów. "Uśpiona" osadzona jest w czasach współczesnych, ale dotyka późnego PRL-u, w którym bohaterowie przeżywają swoje historie. Andrzej, pozbawiający życia zwyrodniałego ojca. Majka wciąż uciekająca przed czymś i przed kimś. Mściwy prokurator, który zrobi wszystko, by osiągnąć zamierzony cel. Jagoda, córka polityka podporządkowanego całkowicie pewnemu prokuratorowi. Historie i losy bohaterów z pozoru odrębne jednak z każdą kolejną stroną zazębiające się coraz bardziej. Finał szokujący. Ujawnia jak bardzo postacie są ze sobą połączone. Dzięki temu odkryty zostanie kolejny wariant rzeczywistości, których w książce nie brakuje.

Książka bardzo przypadła mi do gustu, na samym poczapoc ciężko było mi się wkręcić i czytanie jej odkładałam na później i jeszcze później. Gdy jednak bardziej zagłębiałam się w jej treść, bardzo mi się spodobała i byłam coraz bardziej ciekawa co wydarzy się za chwilę. Nie chce zdradzać Wam więcej szczegółów, więc zostawię Was z samym opisem fabuły od wydawnictwa. 

Jako przerywnik między romansem, a erotykiem sprawdziła się genialnie. Polecam!


Opis książki ze strony internetowej:
https://www.empik.com/uspiona-mrowczynska-anka,p1215361810,ksiazka-p
Copyright © Kobieta inspiruje , Blogger