Pogoda zmienną jest

Cześć kochane!

Och, jak ja dawno nie byłam na zakupach, a Wy? Wolicie je robić online, siedząc wygodnie przed ekranem laptopa, czy może musicie iść stacjonarnie i przymierzyć oraz po dotykać ciuch zanim go kupicie?

Ja wręcz kocham internetowe zakupy, nigdy nie umiem odnaleźć się w galerii, gdzie są tłumy ludzi, a w rozmiarach ubrań często są już braki. Dlatego wolę usiąść wygodnie z ciepła kawą i wyszukiwać coraz to ciekawszych okazji online. 

Ostatnio bardzo spodobały mi się wszystkiego rodzaju swetry. Między innymi takie z odkrytymi plecami, czy ramionami. Jak wiadomo, pogoda zmienną jest, zwłaszcza w maju. Dlatego w tym okresie lubie zarzucić na siebie sam sweterek i mogę ruszać podbijać świat.

Znalazłam nawet kilka, które podbiły moje serce. 
Zobaczcie, to jeden z nich, jak Wam się podoba?


Jego kolor jest po prostu obłędny! Delikatny róż i ten świetny tył. 
Idealny na lato!
Chyba się na niego skuszę.

Tutaj mam jeszcze jeden z odkrytymi ramionami, ale już w bardziej stonowanym i klasycznym kolorze czyli czerń.
 Lubicie takie bardziej wymyślne kroje swetrów? Czy może jednak wolicie pełne, bardziej zakryte, klasyczne?



W mojej szafie nie może również zabraknąć bluz. Jako nastolatka, miałam ich ogrom, a teraz? Jakoś przerzuciłam się na koszule lub zwiewne bluzki z długim rękawem. Jednak, gdy na dworze plucha, pod skórzaną ramoneskę lubię ubrać coś z kapturem, bo do miłośniczek parasoli nie należę. Znalazłam dwie, które koniecznie muszę wrzucić do koszyka.


Co o nich myślicie? Ta moro, jest świetna, ponieważ jest dłuższa, a do tego bardziej letnia. Tego właśnie szukałam. 

Ta druga znowu wygląda na dużo cieplejszą, akurat taką na chłodniejsze wieczory.



Dajcie koniecznie znać, która bluza, a może sweter wpadł Wam najbardziej w oko.


Copyright © Kobieta inspiruje , Blogger