Kobiecy styl...

Chodzicie w sukienkach? Ja jakoś w zeszłym roku zrezygnowałam z nich na dobre. Sama nie do końca wiem dlaczego, ale chyba postawiłam na totalną wygodę. W tym roku chcę jednak to zmienić i na nowo przekonać się, że (beautiful dresses) ładne sukienki to nie tylko na te większe wyjścia.
Teraz, gdy nie można wychodzić z domów, a za oknem tak słonecznie postanowiłam porozglądać się po sklepach w poszukiwaniu czegoś na wiosenne, ciepłe dni. W oko wpadło mi już kilka modeli, które na pewno rozważę przy zakupach

Zobaczcie:


Odkąd pamiętam zawsze chodziłam w sukienkach tylko i wyłącznie wtedy, gdy musiałam. Chociaż w zeszłym roku nawet z tym miałam problem i wybierałam spodnie nawet na ważne okazje. Gdy już miałam iść gdzieś w sukience to kupowałam ją na szybko i często kończyło się na tym, że było mi bardzo niewygodnie, nie umiałam się odnaleźć i zamiast dobrze się bawić to myślałam o tym jak wyglądam. Która z Was to zna? Teraz, gdy oglądam te wszystkie (pretty dresses) piękne sukienki widzę, że wiele straciłam. Przecież nawet w (long evening dresses) długich sukniach wieczorowych można czuć się komfortowo, ładnie i przed wszystkim kobieco. Zobaczcie jakie (everpretty gowns) suknie ever-pretty nam proponuje.




Z tego wszystkiego weszłam również na dział gdzie natrafiłam na piękne (bridesmaid dresses) suknie ślubne chociaż do tego jeszcze mi daleko to ja już jedną wymarzoną sobie upatrzyłam.

Musicie koniecznie ją zobaczyć! 



Chodzicie na co dzień w sukienkach czy stawiacie na spodnie? 
Macie swoje ulubione kroje, a może modele?
Co robicie podczas kwarantanny? 
Copyright © Kobieta inspiruje , Blogger