Pokaż mi - Marcel Moss

Ile to ja się po tej książce spodziewałam, oj ile. 
 Czy się zawiodłam? 
Czytajcie dalej!

Opis wydawnictwa:
"Muszę posłusznie wykonywać jej polecenia. Inaczej upubliczni nagrania.
A w międzyczasie robić wszystko, by odkryć, kim jest i dlaczego tak bardzo mnie nienawidzi."
Łukasz zmaga się z problemami w życiu prywatnym i zawodowym. Jego wieloletni związek wisi na włosku, a w pracy zmuszony jest odpierać ataki agresywnej szefowej.
Pewnego dnia mężczyzna za namową przyjaciela instaluje aplikację randkową "Pokaż mi". Jej użytkownicy zabiegają o względy tajemniczej Królowej, uczestnicząc w konkursie polegającym na wykonywaniu wymyślnych, często erotycznych zadań.
Łukasz stopniowo angażuje się w znajomość z Królową. Wydaje mu się, że tylko ona go rozumie. Gdy jest już bliski spotkania z nieznajomą, zostaje wplątany w kryminalną intrygę, która z czasem odsłania przed nim przerażającą prawdę.



Niestety nie czytałam dwóch wcześniejszych powieści z rąk tego pisarza i nie mam porównania, ale sądząc po opiniach muszą być tak samo dobre jak "Pokaż mi".

Łukasz, wykształcony, przystojny mężczyzna, który żyje sobie spokojnie, a u swojego boku ma wymarzonych przyjaciół i piękna narzeczoną. W to jego idealne, ułożone i zawsze zaplanowane jak w zegarku życie wkrada się nuda i rutyna. Dlatego sam już nie wie co ma robić. Gdy spędza kolejny wieczór przy alkoholu z Wojtkiem, opowiada mu o tym, że czegoś mu brakuje. Przyjaciel długo nie myśląc, proponuje mu założenie konta w aplikacji "Pokaż mi" w której toczy się walka o królową... Zaciekawiony Łukasz wkręca się w nią coraz bardziej i bardziej... Jak to się skończy? 

Dobry erotyczny trochę kryminalny, a nawet pokusiłabym się o stwierdzenie, że to thriller o zabarwieniu mocno erotycznym. Świetnie prowadzona opowieść, dobrze opisani bohaterowie i świetna fabuła na miarę naszych współczesnych czasów. Jestem na tak i okropnie żałuję, że nie mam w swojej biblioteczce dwóch poprzednich tomów! 

Dziękuję Wydawnictwu Filia za możliwość otrzymania egzemplarze recenzenckiego.
Copyright © Kobieta inspiruje , Blogger