Odlecimy stąd - Anna Dąbrowska

Obiecałam sobie, że nie będę pisać już więcej na temat okładek. Jednak ciężko lekko żyć, kiedy jest się taka Sroką w tym temacie jak ja. Gitara i ta kobieta, a do tego tatuaże na męskim ramieniu. Ten mrok czułam i tą muzykę słyszałam od razu. Wiedziałam też, że historia będzie genialna, skoro na drugiej części drugiej, na okładce możemy zobaczyć logo @iliasviel94 😘🙈
@Anna Dąbrowska jest naprawdę zdolną autorką i wie co dobre.

Opis wydawcy:

Dziewiętnastoletnia Delfina nie jest typową nastolatką. Pracuje w warsztacie swojego dziadka, nie ma przyjaciół, a jej największą pasją jest muzyka. W dzieciństwie porzucona przez matkę, dziewczyna uparcie pielęgnuje w sercu strach przed odrzuceniem i nie zamierza nawiązywać bliższych relacji z ludźmi. Wszystko zmieni się, gdy do jej małego, zamkniętego świata wkroczy poznany przypadkiem były gitarzysta popularnego zespołu. Wkrótce okaże się, że początkowa niechęć do mężczyzny przerodzi się w fascynację, a Delfina, wbrew swoim zasadom, zacznie się przed nim otwierać...
Czy tych dwoje życiowych outsiderów, których dzieli absolutnie wszystko, począwszy od różnicy wieku, a skończywszy na… jego żonie i dziecku, będzie w stanie pokonać swoje lęki i dać sobie szansę na prawdziwe uczucie?

Odlecimy stąd to historia nastoletniej Delfiny, która ponad wszystko kocha muzykę, a także swojego dziadka, któremu na co dzień pomaga w warsztacie. W dzieciństwie została porzucona przez matkę, dlatego wybudowała w okół siebie mur i obiecała sobie, że nigdy w życiu nie da się już skrzywdzić. Na pewno nie na własne życzenie. Będzie robić wszystko by do jej serca nie dostał się nikt, a tym bardziej do myśli, które płyną jej w rytm muzyki. Jak to w takich lekturach bywa, na horyzoncie pojawia się ON. Do tego muzyk, równie mocno zakochany w nutach co ona. Oboje są wycofani, zdystansowani i inni niż wszyscy, ale tak mocno zaczynają się z sobą dogadywać. Czy to nie okaże się ich największym błędem? Czy któreś znowu nie będzie cierpiało?

Lubie takie historie i na codzień brakuje mi właśnie czegoś innego niż mafia lub inny ochroniarz. Ta książka bardzo mi się spodobała i zajęła wyjątkowe miejsce na moim regale. Czekam na kolejny tom z niecierpliwością!

Dziękuję @wydawnictwo_novaeres ♥️
Copyright © Kobieta inspiruje , Blogger