Higiena jamy ustnej z produktami ELGYDIUM

Dbanie o jamę ustną jest dla mnie bardzo ważne. Od lat mam problemy z zębami oraz dziąsłami. Ten kto zna mnie na co dzień wie, że jeżeli chodzi o ten aspekt to ja mam naprawdę wysokie wymagania. 
Bardzo ucieszyła mnie wiadomość z propozycją współpracy od marki Elgydium, przyznam szczerze, że nie znałam ich produktów wcześniej, a opinie oraz opisy poszczególnych past bardzo mnie zaciekawiły.



W paczce znalazłam trzy rodzaje past:
  • Pasta do zębów przeciw próchnicowa - ma za zadanie zapewnić większą i skuteczniejszą ochronę przeciw próchnicy. Ma smak miętowy, a jej opakowanie ma pomarańczowe wstawki.
  • Pasta do zębów na podrażnione dziąsła - została stworzona z myślą o higienie wrażliwej jamy ustnej, a także ma za zadanie poprawić kondycję naszych dziąseł. Ma smak miętowy, a jej opakowanie zawiera zielone wstawki.
  • Pasta do zębów antybakteryjna Anti-Plaque  - zawiera chlorheksydyna i węglan wapnia dzięki, którym skutecznie zapobiega tworzeniu się płytki nazębnej. Zapewnia również ochronę przed kamieniem i podrażnieniem dziąseł. Ma smak miętowy, a kolor przewodni na opakowaniu to niebieski.

Oprócz past w paczce były również szczoteczki do zębów i nici dentystyczne. Mi do gustu najbardziej przypadła nić w zielonym opakowaniu o nazwie Floride, ponieważ zostawia świeży, miętowy smak w ustach. 




Co dla Was jest najważniejsze w tego typu produktach? Dla mnie największą rolę odgrywa przede wszystkim działanie, ale na drugim miejscu stawiam na posmak, który zostaje w naszej jamie ustnej. Nie lubię, gdy jest on chemiczny, drażniący, ale uwielbiam, gdy jest mocny i efektowny.

To tyle ode mnie na temat produktów, które mogłam przetestować. Chętnie rozejrzę się teraz za produktami tej marki do higieny jamy ustnej, ale DLA DZIECI i wrócę do Was z opinią.

Jeżeli chcecie poczytać więcej informacji o produktach to tutaj jest oficjalna strona
KLIK KLIK
Copyright © Kobieta inspiruje , Blogger