Król Kier - Ludka Skrzydlewska

Z książkami Ludki mam zawsze szczególną więź, to przy jej debiucie ja również debiutowałam, ona jako autor, ja jako patronat medialny. Och, ale ja wtedy miałam radochę, a jakie rozterki mi przy tym towarzyszyły, okrutnie się podniecałam tym stanowiskiem. Później wpadłam w wir więcej i więcej, aż do teraz. Gdzie zaczynam powoli wracać do tego co było dla mnie ważne od początku. Jednak to temat na inny dzień. 

Dziś skupmy się na książce Król Kier. Czwarty, ale czy ostatni tom mafijnej serii, która podbiła nie jedno serce czytelniczki? Mam nadzieję, że jednak autorka skusi się na jeszcze jedną część i ułoży ten delikatny chaos i zawirowanie z Kiera, które zapanowały w fabule. Mam delikatne wrażenie, że wydarzyło się tak dużo, a jednocześnie coś nie do końca zostało wyjaśnione. Persia jest krupierką. Spędza ogrom czasu w pracy, więc ten jeden raz chce dać się porwać szaleństwu. Pojawia się on, a to zwiastuje naprawdę długą noc, czy na pewno będzie to tylko chwilowa przygoda?

Lubię to, serio lubię to jak pisze Ludka, jak rozciąga niektóre rzeczy w czasie, jak wszystko szczegółowo opisuje, jak z każdą książką coraz bardziej wciąga fabułą. 

Jeżeli lubicie mafijne, ale nie mocno ciemne klimaty takich romansów, to jest to coś co musicie przeczytać.



Opis wydawcy:
Przez lata żył jedynie pragnieniem zemsty. Teraz nie wie, czy zdoła jej dokonać
Kiedy Persia Grant, skromna krupierka z Las Vegas, spędza kilka upojnych godzin w pokoju hotelowym z tajemniczym nieznajomym, nawet nie przypuszcza, jak bardzo ta przygoda zmieni jej życie. Choć ma być jednorazowa, przyniesie o wiele poważniejsze konsekwencje, niż jej się wydaje.
Tymczasem na ulicach Vegas postrach wśród przestępców sieje tajemniczy Król Kier. Zamaskowany, nieuchwytny i groźny, niczym mściciel z horrorów. Kiedy tych dwoje przypadkowo się spotyka, ich życie wywraca się do góry nogami. Jedno porwanie sprawia, że losy Persii i Króla Kier nieodwracalnie się ze sobą splatają. I chociaż dziewczyna zdaje sobie sprawę, że jej porywacz to niebezpieczny człowiek i powinna go nienawidzić, jest dokładnie odwrotnie. Napięcie erotyczne między obojgiem staje się coraz bardziej wyczuwalne...
Jaki jest prawdziwy cel Króla Kier? I czy zwykła pracownica kasyna może odegrać jakąś rolę w jego osiągnięciu?
Oto czwarta powieść z serii Królowie Vegas, w której sensacja miesza się z romansem w prawdziwie wybuchowym koktajlu. Przygotuj się na zarwaną noc!
Copyright © Kobieta inspiruje , Blogger