MAMO, JA SIĘ STARZEJE!

O MAMO! 


Czy któraś z Was myślała nad tym kiedy zacząć używać kosmetyków przeznaczonych do cery dojrzałej?
Ja nigdy się nad tym nie zastanawiałam.
Dla jednych dojrzałość to 25 lat, a dla innych 40.
Jednak pamiętajmy, nasza cera i skóra się zmienia. Gdy mamy 25 lat ciało wymaga trochę innej pielęgnacji niż skóra w okresie dojrzewania.

Co właściwie to oznacza KOSMETYK DO SKÓRY DOJRZAŁEJ.
Trochę o tym poczytałam, zagłębiłam się w temat i teraz już wiem.

Nasza skóra w wiek 25 lat, przechodzi już w stan skóry dojrzałej.
Zaczyna się starzeć, w końcu za Nami już ćwierć wieku!
Tutaj czas zacząć myśleć o kosmetykach zapobiegającym starzeniu się skóry.
Takich jak kremy przeciwzmarszczkowe przeznaczone dla 25+.
Nasza skóra zmienia się najszybciej po 50. roku życia. To właśnie wtedy uciekają nam żeńskie hormony odpowiadające dobry metabolizm i nawodnienie tkanek.
Skóra już tak szybko się nie regeneruje i niestety, ale tracimy również włókna kolagenowe i elastyne przez co pojawiają się pierwsze zmarszczki. To co kiedyś było pod warstwami skóry uwidacznia się. Wszystkie naczynka, przebarwienia oraz zmarszczki są dużo bardziej widoczne, ponieważ naskórek staje się coraz cieńszy. Nasza cera traci na jędrności i nie jest już tak sprężysta jak kiedyś.
Tracimy powoli piękny blask młodości.
Pamiętajcie!
Starzenie się skóry przyśpieszają promienie UV oraz różna chemia.
Dodatkowo dużo zależy od genów.
Jedna kobieta będzie cudownie "młoda" do 40, a u innej zmarszczki pojawią się już w wieku 30 lat.

Wybierając podkład od firmy Revers długo zastanawiałam się, który z wariantów wybrać.
Dostępny był także podkład matujący oraz kryjący.
Mnie jednak skusił właśnie ten do skóry dojrzałej.
Chciałam zobaczyć czym oprócz składu różni się taki podkład.
A niżej przeczytacie moje spostrzeżenia właśnie na temat IDEAL LIFT.


Revers Cosmetics, Ideal Lift, Longlasting Makeup 16h




Co mówi producent?


Długotrwały podkład liftingujący do cery dojrzałej. Delikatna konsystencja zapewnia idealne pokrycie zmarszczek i wszelkich niedoskonałości. Nowoczesna formuła z kwasem hialuronowym sprawia, że skóra staje się perfekcyjnie wygładzona i ujędrniona, o wyrównanym kolorycie, z każdym dniem wygląda młodziej. Posiada filtr ochronny UV.




JAK JEST W RZECZYWISTOŚCI:


- podkład ma dobrą konsystencje, dzięki której dobrze wklepuje się gąbeczką lub nakłada palcami czy pędzlem
- Zapach jest bardzo przyjemny, ja przyzwyczajam się do niego bardzo szybko i nie czuje go na sobie
- dobrze wygładza skórę i nie wchodzi w zmarszczki co jest idealne dla osob, które już takowe posiadają
- Ideal Lift również dobrze wyrównuje koloryt skóry jak i zasłania przebarwienia skóry i nieprzyjaciół
- skóra wyraźnie wygląda młodziej


Czy producent poradził sobie z obietnicami? 
Jasne! Produkt jest bardzo wydajny, używam go na zmianę z moją mamą, która rzadko się maluje, ale jednak czasem coś skubnie i podkład spełnił nasze oczekiwania na 5 +. Polecam go tym młodszym kobietom jak i starszym. 



Ostatnio przyszło mi trochę nowych kosmetyków, więc recenzji będzie znacznie więcej!


Dobrego dnia dobrzy ludzie!

















Copyright © Kobieta inspiruje , Blogger