Wychwalone, ale czy dobre?

L'Oreal Paris, Infallible, Prestige Powder (Puder w kompakcie)



Co mówi producent ?



Specjaliści z L'Oréal Paris zaprojektowali puder Infallible Prestige Powder , który pomaga zachować nienaganny i długotrwały makijaż. 
Ukrywa wszystkie niedoskonałości na powierzchni skóry i nadaje jej jednolitą teksturę. Puder na twarzy utrzyma się przez długie godziny i nie wymaga częstych poprawek.



 Co powiem ja?

Puder wraz z podkładem otrzymałam w ramach Wielkiego Testu Loreal organizowanego przez wizaż. 


Od razu w oczy rzuciło mi się przepiękne czerwone puzdereczko,zamykane na zatrzask. Kolorystyka jest przepiękna, lustrzana czerwień to strzał w dziesiątkę. Bardzo eleganckie i solidnie wykonane, nie rysuje się oraz kolor nie odpryskuje. 


Pudełeczko zawiera w środku, dość duże lusterko, co dla mnie jest plusem, bo uwielbiam kosmetyki, które mogę zabrać w podróż bez zbędnych akcesoriów do nich. Dodatkowo jest też gąbeczka, która jest miękka i w fajnym kształcie(w końcu nie kółko). Taki zestaw mogę wrzucić do torebki, nie martwiąc się przy tym, że będę musiała brać z sobą pędzel czy dodatkowe lusterko.

Sam produkt bardzo zaskoczył mnie jakością.
Po pierwsze, trzyma się świetnie opakowania, bo po kilku upadkach i podróżach puder jest wciąż na swoim miejscu nie potłuczony. 
Może to zasługa kompaktowego opakowania. 


Odcień który wybrałam to 160 SAND BEIGE Kolor dość ciemny, nadający się jako ocieplacz do twarzy, ale świetnie sprawdzający się w swojej roli pudru.


Puder dobrze się nakłada, nie osypuje się, nie pyli. Mat, który tworzy na skórze jest 3D nie jest tępy czy płaski, co lubię w kosmetykach tego typu. Nie daje uczucia wysuszenia skóry, nie podkreśla suchych skórek. Ja stosowałam go już chyba z każdym z moich kosmetyków do twarzy i współgra z nimi genialnie. Nie ściera się, a efekt zmatowienia utrzymuje się naprawdę długo i cera nie zaczyna się świecić po kilku godzinach. 
Puder ten jako jeden kosmetyk na twarzy niestety nie jest dla mnie, ponieważ ja zawsze musze mieć podkład czy krem bb pod przypudrowaniem. 
Może dlatego, że mam cerę skłonna do wyprysków + jest mieszana i tu jest tłusta, a tam sucha. :D Jednak dla osób o cerze normalnej myślę, że sprawdzi się super. 
Co do krycia to nie zauważyłam jakiegoś ogromnego, jednak nigdy nie wymagam tego od pudrów. Nie tworzy maski, plam czy innych przykrych niespodzianek. 
Sprawdził mi się do codziennego przypudrowania noska w słoneczne jak i deszczowe dni, a także na większe wyjście z chłopakiem i tu już przy mocniejszym makijażu. 
Mam wrażenie, że podtrzymuje trwałość makijażu.


Produkt jest bardzo wydajny, w zasadzie mam wrażenie, że go nie ubywa.
Zapach jest bardzo delikatny pudrowy, dosłownie niewyczuwalny.


Cena jest adekwatna do jakości. Po rozeznaniu się na rynku, widziałam go w promocjach w o wiele niższych cenach niż normalnie. 



Myślę, że właśnie on zamieszka w mojej kosmetyczce już na

 bardzo długo, bo skradł moje serce.


Copyright © Kobieta inspiruje , Blogger