Ach.. te dodatki!

Dzień dobry!


Jakiś czas mnie tutaj nie było, jednak dziś postanowiłam przyjść do Was i pokazać Wam nowości, jakie trafiły w moje ręce od firmy etuo.pl

Są to trzy świetne, sylikonowe etui na telefon z nadrukami.




Dwa z nich, czyli pandę oraz cytat wybrałam sobie ja, za to nadruk kruka to wybór mojego narzeczonego.

Dodam, że mój telefon to Xiaomi mi a1, a mój chłopak posiada Samsunga A5 (2017).

Od zawsze noszę na swoim telefonie etui, ponieważ niejednokrotnie musiałam wymieniać ekran przez to, że telefon mi spadł. Co więcej, bumpery nie tylko zabezpieczają nasz telefon, a także nadają mu nietuzinkowego wyglądu. I w tych czasach tworzą świetny dodatek do naszej stylizacji.

Coś więcej o samej firmie?
Sklep zaczął swoją działalność w 2014 roku. W jego ofercie znajdziecie mnóstwo różnego rodzaju etui, nawet takie, które możecie sami zaprojektować. W asortymencie posiadają również akcesoria do praktycznie wszystkich modeli smartfonów, które są obecnie dostępne na rynku.

Pierwsze etui jest z kolekcji Chic Design i nosi nazwę Boss Girl.
Połączenie bieli z marmurowymi odcieniami granatu, a także złotej ramy i świetnej sentencji to totalnie mój styl.




Etui numer dwa to dziewczęcy wzór z kolekcji Panda. Gdy tylko je zobaczyłam, wiedziałam, że musi trafić w moje ręce. Jest słodkie, a do tego świetnie wygląda na moim smartfonie w kolorze rose gold.




Trzeci wzór pochodzi z kolekcji Wild Animals. Mój chłopak uwielbia minimalistyczne wzory, a do tego kruki to jego ulubione zwierzęta.




Wszystkie trzy etui są świetnie skrojone, przez co nie ograniczają w żaden sposób klawiszy od głośności czy blokady telefonu. Wszystkie otwory są na swoim miejscu.




Nadruki są trwałe i nie ścierają się po chwili użytkowania, a także nie pękają i nie bledną. Same Case wykonane są bardzo dobrze, silikon nie żółknie i nie odkształca się.




Przede wszystkim nie powiększają znacznie smartfona, a bardzo dobrze zabezpieczają go podczas upadków. Uwierzcie mi! Wiem, co mówię.




Ja jestem jak najbardziej na tak i wiem, że to nie są moje ostatnie etui z tego sklepu!


Do tego mam dla Was kod rabatowy -10% :

blogznizka

Jakość co do tak niskiej ceny jest naprawdę świetna!
Copyright © Kobieta inspiruje , Blogger