Twoja strefa urody

Znacie Gobli.pl ? 

Jest to hurtowania artykułów fryzjerskich, ale nie tylko, jest to również sklep online z kosmetykami.

W ich asortymencie znajdziemy nie tylko produkty do włosów, a także żele do paznokci, kosmetyki kolorowe i inne akcesoria. Ich asortyment jest naprawdę ogromny i jest w czym wybierać. Zajrzyjcie tam koniecznie, jednak uważajcie, można się zatracić. I nim się obejrzycie, będziecie miały cały zapełniony cały koszyk.

Ostatnio dotarła do mnie paczka, w której znalazły się dwa bardzo ciekawe dla mnie produkty marki Schwarzkopf. Jesteście ciekawi co to? Zapraszam do dalszej części wpisu.




Jak widać, wszystko przychodzi pięknie zapakowane w ładny karton, w którym mozna znaleźć różne dodatki. U mnie były to niebieskie piórka. Niestety nie zdarzyłam zrobić zdjęć, bo moja czteroletnia kuzynka wszystkie zabrała do zabawy. To właśnie ten etap kiedy została Indianką. ;)

 W środku, oprócz dwóch produktów pełnowymiarowych znalazłam całą masę próbek. Dzięki temu będę miała możliwość przetestować ciekawe produkty by zdecydować czy chcę kupić pełną wersję.

Czas jednak przejść do produktów, które otrzymałam.




Jest to szampon oraz odżywka do włosów od marki Schwarzkopf z serii Fibre Force.
Oba produkty mają przepiękne opakowania, w których zakochałam się od pierwszego wejrzenia. Połączenie metalicznego, pudrowego różu, który kojarzy mi się z diamentem z czernią, która jest klasyczna i zawsze elegancka trafia idealnie w mój gust.

Linia BC Fibre Force to produkty przeznaczone do profesjonalnej pielęgnacji włosów, ktore są zniszczone przez zabiegi mechaniczne oraz chemiczne.
Wszystkie produkty z tej  serii mają za zadanie dodać naszym włosom 100% więcej mocy i sprawić, że staną się o 95% mniej łamliwe.  Warto je również użyć na włosy delikatne przed zabiegiem rozjaśniania, dekoloryzacji czy nawet trwałej ondulacji.





 Ma ona zadanie zapewnić nam natychmiastową regenerację włosów zniszczonych przez zbyt wiele zabiegów chemicznych oraz mechanicznych. Na moich włosach faktycznie widać delikatną różnice po jej zastosowaniu. Ślicznie się błyszczą, a przy tym nie są obciążone jak często bywa przy tego typu produktach. Odżywka również ułatwia rozczesywanie. To dla mnie ogromny plus, bo jak już mogliście nie raz usłyszeć na moim instagramie mam z tym ogromny problem. Spray jest przyjemny i bardzo wygodny w użyciu, atomizer wytwarza super mgiełkę, która otula nasze włosy. Kolejnym atutem jest to, że działa termoochronnie. W taką pogodę jaką mamy teraz to dla mnie ważne. Dodatkowo, gdy się śpieszę moge wysuszyć włosy bez wyrzutów sumienia.  Odzywka jest naprawdę lekka, więc nie muszę się obawiać, że na drugi dzień włosy będą przetłuszczone i oklapnięte.




Lubicie odżywki w sprayu?
Ja ostatnio coraz chętniej po takie sięgam.





Tubka, w której jest zamknięty jest w takiej samej kolorystyce co reszta serii. On też zdobył moje serce. Bardzo odpowiada mi ta forma opakowania, mam tutaj pewność, że zabrany w podróż nie uroni, ani kropelki na moje ciuchy, gdy wrzucę go do walizki.




Pachnie świetnie, świeżo, ale i "drogo" elegancko. Pieni się bardzo ładnie, szybko się rozprowadza i jest bardzo wydajny. Zostawia włosy w tak zwanej tafli. Są one miękkie i sprężyste. Nadaje im przy tym blasku. Mam wrażenie, że nie muszę przy nim stosować żadnej odżywki. Stosowałam go z tą w sprayu jak i bez, i w obu formach mnie zadowolił. Świetnie oczyszcza skórę głowy nie podrażniając jej, to dla mnie również bardzo ważne, ponieważ niejednokrotnie po użyciu jakiegoś nowego szamponu nie mogłam przestać się drapać, tutaj nic takiego się nie dzieje, może to zasługa tego, że nie zawiera siarczanów.




Jaką formę opakowania lubicie najbardziej? 
Stawiacie na pompkę, butelkę zamykaną typu ,,klik" czy może tuby?




Jak już wspomniałam, oba produkty sprawdzają się u mnie świetnie. Nie obciążają włosów, pozostawiają je gładkie i miękkie, a do tego pięknie się błyszczą. 

Lećcie do #Twojastrefaurody czyli sklepu www.Gobli.pl i znajdźcie coś dla siebie!

Lubicie eksperymentować z włosami?

Copyright © Kobieta inspiruje , Blogger