Nasze wszystkie światła - Jamie McGuire

Lubicie takie delikatne, ale z drugiej strony niosące przekaz książki? Ja byłam zachwycona, gdy w zapowiedziach od @wydawnictwo.kobiece ujrzałam "Nasze wszystkie światła" okładka od razu przeniosła mnie w ten młodzieńczy beztroski świat, ale gdy tylko przeczytałam opis, a później książkę zorientowałam się, że nie jest ona ani trochę beztroska. 

.
Piękna, życiowa książka w której poruszany jest ważny temat. Mianowicie choroba psychiczna. Nie chcę zdradzić Wam za wiele, bo boję się, że odbiorę Wam całą tą magię czytania tej historii. Jest ona naprawdę piękna, ucząca i poruszająca serce. Uwielbiam młodzieżówki, bo idealnie sprawdzają się jako przerywnik między przewidywalnymi romansami, które mam w zwyczaju czytać. Polecam Wam bardzo serdecznie tą opowieść! Spędzicie z nią na prawdę dobre chwile!
Copyright © Kobieta inspiruje , Blogger