Naga prawda - Vi Keeland

@vi_keeland autorka, która uwielbiam. Ma świetny lekki styl, do tego potrafi budować napięcie i ani trochę nie przeszkadza mi to, że często trzyma się utartego schematu książek. Naga prawda wpadła do mojej pocztowej skrzynki całkiem nie dawno, ale wiedziałam, że czytając ją odpocznę. Będę mogła oczyścić umysł i po niej na pewno sięgnę po następne powieści ze świeżą głową i ani trochę się nie myliłam. ❤️


Opis wydawcy:
Historie pochłonęłam w jedną noc, a po niej już miałam ochotę na następną! I tak też zrobiłam, ale o tym w kolejnych dniach ❤️

Layla jest wschodząca gwiazda w świecie adwokatów. Pracuje w jednej z bardziej znanych kancelarii w Nowym Jorku. Nie spodziewa się jednak, że następnym jej klientem będzie poznany klikanascie miesięcy temu w zakładzie karnym, Gray. Mężczyzna wyszedł jakiś czas temu zza krat i chce ułożyć sobie życie na nowo z... Layla. Jednak kobieta nie ma ochoty na powrót do przeszłości, nie chce by jej serce zostało po raz kolejny złamane przez tego samego mężczyznę. Za to Grayson nie ma zamiaru odpuszczać i zrobi niemal wszystko by pokazać jak bardzo chce dostać kolejna szanse.

Nie będę się tutaj rozpisywać, bo jeżeli jesteście ze mną dłużej wiecie, że każdą książkę tej autorki biorę w ciemno. ❤️
Copyright © Kobieta inspiruje , Blogger