Niegrzeczny szef - Whitney G.

Gdy tylko usłyszałam, że Whitney G. znowu pojawia się na polskim rynku oszalałam. Po lektorze Turbulencji nie mogłam przepuścić takiego zwrotu akcji! Do tego jeszcze ta okładka! Garnitur, zegarek, biała koszula... Daje wyobraźni pole do popisu!


Jedyne czym byłam mocno zaskoczona to długością, okazało się, że ta historia jest bardzo króciutka i mogę pochłaniać ją dosłownie w godzinę lub dwie. Rzuciłam plany i rozsiadłam się z kawką by czytać.

Wiecie jak to jest czuć do kogoś miętę, ale z drugiej strony, nie przepadać za tym kimś równie mocno? Z takimi emocjami boryka się Mya. Jej szef to bardzo przystojny mężczyzna, do którego stop pada nie jedna z pięknych kobiet. Ale nie Ona, przynajmniej próbuje. Gdy zostaje przyjęta na posadę asystentki w wydawnictwie nie do końca wie, czego może się spodziewać, jednak od razu odnajduje się na tym stanowisku i stara się wykonywać każdą zleconą jej pracę najbardziej sumiennie jak potrafi. Nie docenia jednak tego jej szef. Nie powiedział jej ani razu głupiego dziękuję. Ze wszystkiego zwierza się swojej najlepszej przyjaciółce, z racji odległości nie może powiedzieć jej tego wprost, więc piszę e-maile. Niestety, ale jeden z nich trafia wprost do skrzynki jej szefa. Akurat ten, w którym mocno po nim jedzie, ale i z drugiej strony także opisuje, co by z nim zrobiła, gdyby był "jej"... Tu się wszystko zaczyna! 

O mamo! Ale bym chyba zapadła się pod ziemię gdybym popełniła taka gafę! Od razu bym się zwolniła i uciekła gdzie pieprz rośnie, ale nie w książkach... To właśnie w nich lubię! ❤️ 
.
Książka jak już wspomniałam jest dosłownie na raz. Ma bardzo duża czcionkę, jest cienka i przyjemna w odbiorze! Czekam już na trzeci tom, bo doktorek również już za mną! ❤️ 
Polecam! 

Copyright © Kobieta inspiruje , Blogger