ZAPOWIEDŹ PATRONATU - POKUSA GANGSTERA - ANNA WOLF

Kiedy w 2020 roku objęłam patronatem medialnym pierwszą książkę, nie sądziłam, że tak szybko rozwinę skrzydła i moje logo będzie gościło na bestsellerach. Już za kilka dni swoją premierę ma Pokusa gangstera, czyli czwarty i niestety już ostatni tom serii Gangsterzy od uzdolnionej Anny Wolf. Mówi Wam coś to nazwisko? Myślę, że jeżeli chociaż raz zawitaliście w świecie romansu, albo mieliście ochotę sięgnąć po coś z wątkiem mafijnym to na pewno nie jest ono wam obce. Pokusa gangstera to pierwsza książka jaka pojawia się w tym roku spod pióra tej autorki, ale nie ostatnia, bo Ania nie zwalnia tempa i pisze coraz to więcej i coraz to lepsze pozycje, które obowiązkowo muszą stanąć na regale romansoholiczki. Niebawem wrócę do Was z recenzją, ale już zapraszam by zamawiać książkę w przedsprzedaży! Uwierzcie, że nie pożałujecie.

– Nie oszczędzamy nikogo – odzywa się Siergiej. – Co z kobietami? – dopytuję.– Zależy, jak bardzo są powiązane z tym gównem, ale raczej do odstrzału. – Zaciskam szczękę. Ni chuja pozwolę im skrzywdzić Melissę. – Coś nie tak? – pyta Siergiej i patrzy na mnie sugestywnie, jakby rzucał mi wyzwanie.– Nie, wszystko gra – odpowiadam, ale i tak zrobię, co będę chciał. To jego wojna, a nie moja. Ja tutaj tylko pomagam, bo mam w tym cel.



Tytuł: Pokusa Gangstera
Autor: Anna Wolf
Wydawnictwo: NieZwykłe
Cykl: Gangsterzy (tom 4)


OPIS WYDAWCY:

Wspiąłem się po szczeblach w tym światku mafijnym i nikt nie zabierze mi tego miejsca”.
Kuzynka Avy – Melissa Martinez – prowadzi w miarę normalne życie. Studiuje i stara się nie rzucać w oczy. Nie chce mieć nic wspólnego z przestępczą organizacją, do której należy jej ojciec. Jednak dziewczyna czuje, że coś wisi w powietrzu.
Ian McInnes jest prawą ręką Sullivana i ciężko zapracował na swoje miejsce w mafijnym światku, a teraz ma nowe zadanie do wykonania. Kiedy rozpęta się piekło, Melissa Martinez będzie potrzebowała ochrony. Jego ochrony.
Rodzinne tajemnice i nowe fakty, które ujrzą światło dzienne, mogą sprawić, że ich dotychczasowe życie obróci się w proch. W tym całym bałaganie jedyną osobą, jakiej Melissa wydaje się ufać, jest Ian – mężczyzna, który poprzysiągł chronić ją za cenę własnego życia.



Fragment:

Właśnie lądujemy w Nowym Jorku. Rudzielec nie odezwał się do mnie ani do nikogo przez
całą drogę. Wcześniej fikała, ale jak wspomniałem, że skończy jak jej rodzina, uspokoiła się.
Nie wiem, czy ona rozumie, co miałem na myśli, ale zdaje się, że tak. Jest bystra, poznaję to u
ludzi. To dzięki moim instynktom jestem tutaj, gdzie jestem. Wspiąłem się po szczeblach
mafijnej drabiny i nikt nie zabierze mi tego miejsca. Może i Sullivan rządzi, ale należę do
tego klanu i też jestem wysoko postawiony. Nawet on nie będzie na tyle głupi, żeby się mnie
pozbywać.
– Wysiadka – mówię do kuzynki Avy. Dziewczyna bez słowa wstaje i podąża za innymi.
Dopiero teraz zdaję sobie sprawę, że jednak jestem skurwielem. Melissa ma na stopach
jedynie skarpetki i jest w piżamie. Kurwa mać, zapomniałem o butach. Zaciskam dłonie w
pięści, idąc za nią niczym cień, po czym łapię ją za łokieć i nakierowuję w stronę mojego
samochodu. Pora wrócić do domu.
Grzecznie wsiada na tylne siedzenie, a ja za nią. Moi ludzie lokują się z przodu i wiozą nas
do mojego mieszkania, po czym mają wrócić do siebie. Wszyscy musimy odpocząć, jestem
zjechany i zapewne Melissa tak samo.
– Dzięki – mówię do chłopaków, kiedy parkują wzdłuż chodnika przy moim lofcie.
– Jasne, szefie.
– Widzimy się wieczorem.
Copyright © Kobieta inspiruje , Blogger