ZAPOWIEDŹ PATRONATU - UDOWODNIĘ CI - KAMILA MIKOŁAJCZYK

Następny lutowy patronat ma swoją premierę 10 lutego, to właśnie wtedy ukaże się dla Was książka, na którą bardzo długo czekałam. Czy wy widzicie tą okładkę? Ja jestem w niej zakochana, odkąd ją zobaczyłam, przebierałam nogami, by móc ją w końcu postawić na moim regale. Zawiera ona w sobie wszystko to, co ja jako sroka w tym temacie, uwielbiam. Róż, piękna czcionka i ta grafika, idealnie ze sobą współgrają. "Udowodnię Ci" to trzecia książka, która ukarze się, spod pióra bardzo utalentowanej Kamili Mikołajczyk i zostanie ona wydana przez wydawnictwo EditioRed. W porównaniu do dwóch poprzednich, ta jest przeogromnym grubaskiem! Liczy sobie, aż 503 strony. Jednak jeżeli chodzi mnie, to zmiana na plus, ponieważ rozpłynęłam się w tej historii. Więcej opowiem Wam w recenzji, która już niebawem się pojawi.

Jej dotyk działa na mnie jak melisa, relanium, walka z cieniem albo po prostu jak jeden buch palonego blanta.


Tytuł: Udowodnię ci 
Autor: Kamila Mikołajczyk 
Wydawnictwo: EditioRed



Opis wydawcy:

Przez dziewiętnaście lat Larissa nasłuchała się tych, powtarzanych przez matkę, słów tysiące razy. Zbyt często, by wciąż traktowac je poważnie. Dlatego kiedy w końcu udaje jej się wyrwać spod klosza nadopiekuńczej matki i wyprowadzić na studia, zamierza czerpać z życia pełnymi garściami. Nie sądziła jednak, że na swojej drodze spotka Nathana, uosobienie mężczyzny, przed jakim zawsze ostrzegała ją matka.
Nathana każdy zna. Choćby jako niezniszczalnego Fivera, gwiazdę uczelnianej drużyny, bądź faceta od „bliźniaczek”. Nathan nie stroni od przemocy i używek, a arogancja to jego drugie imię. Wszystko się zmienia, gdy jego uwagę przyciąga pewna złotowłosa dziewczyna - uosobienie dobra i niewinności, ktoś, kto pod żadnym pozorem nie powinien zadawać się z kimś takim jak on. Od tej pory celem Nathana jest udowodnienie Larissie, że zasługuje na jej zaufanie i... miłość.
Ona z sercem na dłoni. On z dłonią zaciśniętą w pięść.



Copyright © Kobieta inspiruje , Blogger