Poziomkowy zawrót głowy...


Poziomkowy zawrót głowy w poniedziałek 🍓

Ten dzień będzie dla mnie bardzo ciężki, a jutro będzie tylko gorzej. Jednak trzymajcie kciuki, aby wszystko się udało i abym mogła dalej być tutaj z Wami. ❤️




Przezroczysta pomadka . SWEET BALM



od @reverscosmetics ❤️ .


Co mówi producent?


Ochronny Balsam do ust SWEET BALM
Ochronny Balsam do ust SWEET BALM odżywia i regeneruje usta, błyskawicznie przywracając im komfort. Balsam wygładza i wyrównuje koloryt ust, pokrywając je delikatnym, transparentnym blaskiem. Dzięki swojej nowoczesnej formule, chroni usta przed promieniowaniem słonecznym i zapewnia im długotrwałą ochronę zarówno latem jak i zimą.
* Soczysta Marakuja
* Zielone Jabłko
* Kusząca Gruszka
* Słodka Jeżyna
* Dzika Poziomka
* Tutti Frutti

Co mówię ja?

Gdy tylko otworzyłam paczkę, zapach poziomek rozszedł się po całym pokoju.🍓
Ostatnio zaczynam dbać o usta przez cały rok, więc pomadka zawsze jest w mojej torebce czy kieszeni. 🍓

Ten sztyft przypomina mi zwykła wazelinke kosmetyczna. Dobrze rozsmarowuje się po delikatnej skórze ust. Dobrze chroni przed pękaniem i przesuszeniem. Nadaje ustom delikatny, naturalny połysk. 🍓

Delikatne nawilżenie, ochrona, naturalny wygląd i przecudowny zapach?
.
Czego chcieć więcej za cenę 3 zl? ❤️
.
Jak tam u Was?⤵️
Jakie plany na ten tydzien?⤵️

Jaka pogoda ?⤵️

 Lubicie firmę @reverscosmetics ? ⤵️




Copyright © Kobieta inspiruje , Blogger