Różowo mi...


Lakier do paznokci DIVA z efektem żelu.





Co mówi producent?




DIVA GEL EFFECT lakier do paznokci z efektem żelu, bez konieczności użycia bazy, topu i lampy UV. Już jedno pociągnięcie szerokiego pędzelka pozwala uzyskać efekt idealnie gładkich, pokrytych głębią koloru paznokci z żelowym wykończeniem. Dzięki wyjątkowej formule, kolor pozostaje intensywny i wyjątkowo lśniący przez wiele dni, bez konieczności poprawek. Lakier równomiernie pokrywa płytkę paznokcia i jednocześnie ją utwardza. Szeroka gama kolorystyczna pozwala na swobodny wybór swoich ulubionych odcieni.
Lakier DIVA GEL EFFECT można tak samo łatwo i szybko usunąć jak zwykły lakier do paznokci.






Co mówię ja?


Dziś inaczej mam dla Was kilka propozycji na stylizację paznokci z wykorzystaniem lakierów od @reverscosmetics ♥️ .

🌺 DIVA GEL EFFECT 🌺
.


✔️Schnie bardzo szybko 
✔️Pigmentacja jest na bardzo wysokim poziomie
✔️Dwie cienkie warstwy wystarczają by uzyskać odpowiednie krycie
✔️Zapach nie zostaje w pomieszczeniu na długo i nie jest zbyt intensywny
✔️Oba kolory trafione w dziesiątkę, pasują do mnie idealnie
✔️Szeroki pędzelek ułatwia malowanie
✔️Stylizacje wyglądają jakby były wykonane metodą hybrydowa.
✔️Lakier na paznokciach utrzymuje się naprawdę długo błyszczy cały czas tak samo.
✔️ Kolory są naprawdę intensywne nr 5 oraz 75
✔️ Cena jest bardzo niska .


Wszystkie produkty od Revers możecie kupić na www.frocus.pl ‼️
a na stronie www.reverscosmetics.pl‼️


 Możecie zobaczyć wszystkie nowości jakie przygotowała dla Nas firma, która co chwilę zaskakuje mnie nowymi produktami ♥️






Copyright © Kobieta inspiruje , Blogger