Kot na pokładzie!

Dzień dobry kochani w nowym roku!
Kto się cieszy, że rok 2018 już za nami?

Macie jakieś konkretne plany lub postanowienia? 
Ja takowych nie mam, bo siebie można zmienić zawsze, nie od jutra, od poniedziałku, a od dziś. Dokładnie od teraz.

Nigdy szczególnie nie planowałam nic w swoim życiu, by przeżyć jak najmniej rozczarowań.


W tym roku, mam tylko nadzieję na więcej odpoczynku i dalszych wycieczek :)


A teraz pytanie do Was.
Ile razy byliście w podróży, a Wasza bateria była na wyczerpaniu i modliliście się w duszy, by tylko bateria nie wskazała 0%. Jechaliście do sklepu z lista zakupów wpisana w notatki na telefonie, a tu ten nieprzyjemny dźwięk "pik, pik" z komunikatem bateria rozładowana? 


Jako, że ostatnio żyje w ciągłym biegu i rozjazdach ładowarka samochodowa to podstawa. Nigdy nie byłam przekonana do takich urządzeń, ponieważ odstraszały mnie swoim wyglądem. Trafiłam w końcu na stronę IZI GSM i wraz z etui(o którym poczytacie tutaj) dla mojego mężczyzny, postanowiłam wybrać coś dla siebie.






Taki zestaw jest idealny na dłuższą podróż.






Wybrałam ładowarkę samochodową w kształcie kotka, aż z dwoma wejściami USB. Już nie muszę się martwić, że podczas ładowania mój chłopak stwierdzi, że teraz jego kolej, bo zostało mu niecałe 5% baterii. 





Urządzenie jest bardzo małe i eleganckie. 





Ja postawiłam na klasyczny czarny kolor, ale do wyboru mamy również biały, różowy oraz zielony(miętowy). Do mojego wnętrza samochodu idealnie pasował ciemny kolor, dlatego właśnie na taki się skusiłam. 





Dodatkowo sam kształt może być ekstra dodatkiem do wyposażenia naszego auta. Ładowarka ma również małą diode, która sygnalizuje nam, że urządzenie jest odpowiednio podłaczone do gniazdka w samochodzie.






Wejścia USB schowane są pod uszami kotka, co jest dużym zabezpieczeniem, ponieważ gdy odłączymy nasz sprzęt i będziemy chcieli wrzucić go do schowka, nie musimy obawiać się, że do środka naleci nam kurzu oraz innych paprochów.








Ładowarka wykonana jest z matowego plastiku oraz gumy (uszy). Używam ja z chłopakiem dość często i nadal wszystko jest w porządku, żadna część się nie urwała, ani nie złamała. Mogę śmiało powiedzieć, że przeżyła naprawdę wiele!
Elegancji i oryginalności dodaje jej również matowe wykończenie.
Szybkie ładowanie baterii, to coś co wymagam od każdej ładowarki. Ten model posiada napięcie wyjściowe w postaci 5V i aż 3A. Dzięki czemu mój telefon naładowany jest bardzo szybko, za co pokochałam ten sprzęt i już nie chce ładować telefonu w domu.




Co powie nam o nim sam producent?

Poręczna ładowarka samochodowa Baseus 2xUSB.
Dzięki niewielkim rozmiarom nie będzie ona zajmowała dużo miejsca w samochodzie. Poręczny, a zarazem stylowy kształt przypominający kotka sprawi, że ładowarka może być także stylowym dodatkiem do wnętrza samochodu. Wejścia USB ukryte pod uszami pozwalają na ładowanie dwóch urządzeń mobilnych jednocześnie.Funkcja szybkiego ładowania to gwarancja szybkiego i jednocześnie bezpiecznego ładowania baterii.Ładowarka została wykonana z materiałów najwyższej jakości.
Specyfikacja techniczna:

Model: BSQC-01
Napięcie wejściowe: DC12 24V
Napięcie wyjściowe: 5V 3A



Zgadzam się w 100% z opisem Izi GSM. Nie miałam jak dotąd lepszej i poręczniejszej ładowarki samochodowej.

Link do produktu:


P.s. Nie zwracajcie uwagi na kurz w samochodzie.
Nie był on przygotowany na robienie w nim zdjęć. ;p



Ładujecie telefon w aucie? 

Lubicie takie designerskie gadżety?

Miłego dnia 
Copyright © Kobieta inspiruje , Blogger