Moja druga miłość! Słodka tajemnica?

Tyle u mnie kosmetyków i innych gadżetów, a nie opowiedziałam Wam nigdy o mojej innej miłości jaką są... słodycze!

Kto nie lubi od czasu do czasu sięgnąć po czekoladę lub jakiegoś cukierka?

U mnie ostatnio królują te zdrowsze łakocie. 
Są to między innymi produkty od Super Krówki.

Dlaczego są takie niezwykłe? 
Już tłumaczę...


  • ZAWIERAJĄ cukier kokosowy, ma on więcej minerałów oraz witamin, niż inne cukry.
  • NIE ZAWIERAJĄ laktozy i kazeiny, więc spokojnie mogą jeść je alergicy. 
  • SĄ BEZGLUTENOWE.
  • NIE ZAWIERAJĄ syropu glukozowo-fruktozowego.
  • SĄ żródłem błonnika.
  • ZAWIERAJĄ w sobie tuszcz kokosowy, który nie ma w sobie cholesterolu.
  • NIE ZAWIERAJĄ żadnych sztucznych dodatków.
  • SĄ wegańskie.
  • SĄ cennym źródłem składników mineralnych.
  • SĄ EKOLOGICZNE.




W ofercie producenta znajdziemy przeróżne produkty. 
U mnie znalazły się :

  • Dwie tubki - krem czekoladowo - orzechowy, oraz krem arachidowy o smaku karmelu z solą.




  • Krówki o smaku kokosa i truskawki.



  • Trzy batony o smaku tofii z różnymi dodatkami - truskawka i jagody Goji, kawałki mango oraz banan.




  • Czekolada pomarańczowa.




Wszystkie składy podane są na stronie Super Krówki, którą znajdziecie, gdy klikniecie w słowo "Super Krówki" więc nie będę Was tutaj nimi zasypywać. 

Czytacie składy? 

Ja powoli wtaczam w życie zasadę " JESTEŚ TYM CO JESZ"
A Wy macie jakieś zasady? Zgadzacie się z tą powyżej?


Copyright © Kobieta inspiruje , Blogger