Świecomaniaczka?

Dzień dobry!

Dziś kolejna moja mała mania do której długo nie mogłam się przyznać przed samą sobą.
Mianowicie chodzi tutaj o świeczki. Małe,duże, średnie, kolorowe, czy ze wzorkiem... Kupowałam wszędzie i zawsze. 
W moim pokoju było ich bardzo dużo, a teraz jest ich jeszcze więcej dzięki paczce od firmy Bispol. Chyba na nic tak nie czekałam jak właśnie na tą przesyłkę. 
Dotarła kilka dni przed moimi urodzinami, więc klimat był zapewniony na ten wyjątkowy wieczór. 
Bispol produkuje świece oraz podgrzewacze. 
Zostawie Wam link na końcu wpisu byście mogli przejrzeć asortyment producenta.



W paczce od Bispol znalazłam:

  • 3x9 - podgrzewacze - bez, wanilia, cynamon
  • jedną olbrzymią świecę w szkle - róża
  • 1x18 - podgrzewacze - zielona herbata

W tej ogromnej świecy zakochałam się od razu i musiałam koniecznie ją odpalić by poczuć jej zapach. Który rozszedł się w mgnieniu oka po całym mieszkaniu. Jestem nią zachwycona i mimo, że pale ją dosłownie codziennie i trochę jej już ubyło, mam nadzieję, że nigdy się nie skończy! 




Podgrzewacze używam również praktycznie codziennie wieczorami, a jutro to już w ogóle przepadnę by zrobić nastrój na Walentynkową kolację i cudownie spędzony czas z moim mężczyzną.

Zielona herbata i bez używana jest przeze mnie codziennie w dzień, by ożywić mieszkanie i je odświeżyć. Zapachy są delikatne, wyczuwalne, ale nie nachalne. Pomagają mi się odprężyć, ale i zmotywować do działania, bo są energetyzujące. 

W przypadku cynamonu i wanilii to zostawiłam je sobie na wieczór. Idealnie nadają się do umilenia relaksu w wannie, sprawdzają się również przy czytaniu książki. Ich zapachy są delikatne, nie duszące, ale mają w sobie coś co automatycznie mnie odpręża. Uwielbiam je łączyć ze sobą i cieszyć się chwilą wytchnienia podczas całego zgiełku codzienności. 




Kto nie lubi odetchnąć po ciężkim dniu czy tygodniu spędzonym na najwyższych obrotach.


Idealny odświeżający bez.


Odprężający cynamon.


Relaksująca wanilia.



Lubicie świece?
Ja je uwielbiam!

Zostawiam Wam linki do stron od Bispol na które warto zajrzeć!

  1. KLIK IG
  2. KLIK FB
  3. KLIK STRONA
Copyright © Kobieta inspiruje , Blogger