Trochę jakby luksusowo?

Kolejnym okryciem od marki Avon jest podkład z serii Luxe.

Oj tak, muszę Wam przyznać, że nigdy nie wierzyłam w tę markę, a kiedyś byłam jej nawet zagorzałą przeciwniczką. Teraz wszystko się zmieniło, bo po prostu zaczęłam częściej sięgać po ich kosmetyki. Wcześniej jakoś odstraszało mnie bieganie za konsultantką, później oczekiwanie, aż zbierze zamówienie, zamówi, a na końcu te kosmetyki do mnie dotrą. Odkąd jest możliwość zamawiania produktów bezpośrednio do domu, bez zostawania konsultantką całkiem przepadłam.


Luksusowy podkład Luxe, czyli nieskazitelne krycie dzięki białym szafirom. 

• idealnie stapia się kolorytem cery 
• zapewnia nieskazitelne krycie i nawilżenie 
• wzbogacony ekstraktem z szafirów i filtrem ochronnym SPF 20 
• poziom krycia: od średniego do pełnego, można je śmiało budować, bez obawy o to, że coś nam się zważy. 

Podkład do twarzy Luxe wzbogacony jest ekstraktem z białych szafirów, zapewnia on efekt lekkiej i nieskazitelnej cery. Dodatkowo zawiera on filtr ochronny SPF 2, który zabezpiecza delikatną skórę przed promieniowaniem słonecznym. Co najważniejsze nie zapycha mnie, nie ciemnieje, ani nie waży się na twarzy. Pięknie pachnie, a do tego jego konsystencja jest na tyle lekka, że możemy wklepać go palcami, nałożyć gąbeczką lub pędzlem bez obaw o smugi.





Zostawiam Wam link pod którym możecie same zamówić produkty od firmy Avon, prosto do waszego domu. 

Mega promocje na pewno Was skuszą!

Copyright © Kobieta inspiruje , Blogger