Zaufaj naturze

Jak wiecie ostatnio uwielbiam szukać nowości kosmetycznych, o których do tej pory nie miałam zielonego pojęcia. I takim sposobem wpadłam na sklep Eko krem, który tworzą osoby z naprawdę ogromną wiedzą, pasją i miłością do naturalnych kosmetyków. 

Miałam okazję przez ostatni czas testować ten oto krem do cery mieszanej z olejem tamanu.


Tak wiele słyszałam o tym oleju, że gdy tylko zobaczyłam, że jest dostępny w połączeniu z innymi składnikami w postaci kremu nie zastanawiałam się - musiałam go mieć.

Jak wiadomo, cera mieszana jest dość ciężka przy dobraniu odpowiedniej pielęgnacji. Potrzebuje zarówno nawilżenia jak i zniwelowania wydzielania sebum. Takie właśnie działanie ma krem z olejem tamanu.  Zachowuje także świeżość naszej skóry nawet przez całą dobę. Posiada również właściwości ujędrniające, przeciwzmarszczkowe, nawilżające, regenerujące, nie zatyka porów. Kolejnym plusem jest to, że wchłania się bardzo szybko, a na skórze nie pozostawia tłustej warstwy.

Zamkniety jest on w białej buteleczce z pompką typu airless, dzięki czemu jest bardzo higieniczny, bo nie nabieramy go z opakowania bezpośrednio palcami. 

Oprócz oleju tamanu w składzie znajdziemy również:

Krem niestety nie pachnie zbyt pięknie, ale to wina tego, że zawiera on olej tamanu, który właśnie swoim zapachem nie zachwyca. Mi on absolutnie nie przeszkadza, bo jeżeli coś działa, to mogę wiele znieść. 

Używacie naturalnych kremów do twarzy?
 Co sądzicie o takich produktach? Dajcie znać!
Copyright © Kobieta inspiruje , Blogger