Kwiatowy zawrót głowy

Perfumy od marki Nou.
Czy wy widzicie ten flakonik? Ja jestem w nim zakochana! Tym bardziej, że mam fioła na punkcie serii i kompletów. Tutaj proszę! Każda buteleczka taka sama, a w niej coś zupełnie innego, ale jakże pięknego.

Zacznijmy od moich najnowszych perfum w kolekcji czyli Cherry Blossom



Oto jaki opis znalazłam na stronie i aż się rozmarzyłam.

"Romantyczny spacer zaczyna się pośród ogromnych peonii i soczystych brzoskwini, pośród których słychać łopot delikatnych skrzydeł motyli. Ogarnia cię spokój. Idziesz dalej kwiatowo-owocową aleją, rozkoszując się zachwycającym widokiem. Wydaje się, że za chwilę ogród się skończy, tymczasem odkrywasz nową ścieżkę. Tym razem delikatny powiew wiatru przynosi piękne zapachy kwitnących wiśni, jaśminu, róż i fiołków. A gdy ucichnie, poczujesz jeszcze piżmo i intrygujący zapach drewna." 

Mnie już sam opis urzekł na tyle, że wiedziałam iż muszę je mieć! 

NUTY ZAPACHOWE:
  • Nuta głowy: peonia, brzoskwinia
  • Nuta serca: kwitnąca wiśnia, jaśmin, róża, fiołek
  • Nuta bazy: piżmo, drzewo


Druga i niestety póki co ostatnia kwiatowa woda perfumowana od marki Nou jaką posiadam to Freesia.



Cudowny opis ze strony:

"Nie sposób mu się oprzeć. Do ogrodu NOU Freesia wciągają cię orzeźwiające zapachy cytryny, bergamoty i galbanum. A gdy przystajesz i się rozglądasz, ogród oczarowuje cię kolorami kwitnących lilii, jaśminu, frezji i róż. Pragniesz, aby ta chwila trwała wiecznie. Chcesz ją zapamiętać na zawsze. Głęboko wdychasz nasycone zapachem kwiatów powietrze i odkrywasz ukryte dotąd akordy piżma, drzewa sandałowego, benzoinu i bursztynu."


I jak tu się nie zakochać? 

NUTY ZAPACHOWE:
  • Nuta głowy: cytryna, bergamota, galbanum
  • Nuta serca: lilia, jaśmin, frezja, róża
  • Nuta bazy: piżmo, drzewo sandałowe, benzoin, bursztyn


Uwierzcie mi na słowo, bo niestety nie mozecie tego poczuć, że oba zapachy są tak bardzo różne od siebie, a zarazem eleganckie, piękne i długo utrzymujące się na skórze oraz ubraniach. Znajdziecie je w drogeriach Rossmann za 69zl/50ml.

Moje serce podbił najpierw piękny, klasyczny, elegancki i utrzymany w stylu minimalistycznym , który bardzo lubię flakonik. Zaraz za tym, powąchałam je i wiedziałam, że musza być moje. 

Poluje jeszcze na zapachy Jaśminu i Peony. Jednak wiem, że moje serce podpowiada by zdobyć je wszystkie. Marzy mi się również sprezentowanie jednego z męskich zapachów mojemu mężczyźnie, jednak boje się, że uzależni się od ich kupowania tak samo jak ja! 

Znacie zapachy od Nou? 
Jakie lubicie nosić na co dzień? 
U mnie ostatnio wygrywają te kwiatowe oraz owocowe i słodkie. W końcu mamy lato, więc można szaleć! 


Copyright © Kobieta inspiruje , Blogger