Vezzi.pl

Biżuteria, lubicie czy nie za bardzo?
Ja odkąd poznałam sklep Veezi.pl i otrzymałam pierwszą paczkę, nie potrafię zrezygnować z ich dodatków chociażby na chwilę.
Zobaczcie jakie piękne sakiewki!



Pierwszym produktem jest bransoletka, której motyw stał się hitem wśród blogerek i influencerek. 
Idealna na letni spacer, ale również świetnie prezentuje się przy bardziej wieczorowej stylizacji. W końcu to piękne kremowe muszelki na czarnym rzemyku. 







Druga bransoletka podbiła moje serce. Widzicie ten piękny liść monstery? Jak tylko zobaczyłam ją ma stronie, wiedziałam, ze muszę ją mieć jako zagorzała wielbicielka tej rośliny.













Tym razem postawiłam również na coś bliższego memu sercu i bardzo modnego w tym sezonie czyli bransoletki z medalikiem oraz krzyżykiem w dwóch wersjach kolorystycznych. Która bardziej się Wam podoba?
Czarna czy biała?


  


Teraz przyszedł czas na naszyjniki. Oczywiście skusiłam się na dwa i jestem w nich zakochana po uszy. Pasują do każdego stroju, czy to na dzień czy na wyjście.








Sówka, która mnie oczarowała. Jest delikatna, ale robi wrażenie.

Biżuteria jest super wykonana, nie ściera się i pasuje do praktycznie każdej stylizacji. 
Ja jestem zakochana, a Wy ?

































































































Copyright © Kobieta inspiruje , Blogger