HOPE AGAIN - Mona Kasten

Dobry wieczór.♥️
Co ja mogę Wam na temat tej książki powiedzieć.
Było mi ciężko się do niej zabrać, a gdy już to zrobiłam, byłam mile zaskoczona.

Opis wydawnictwa:
Jedna z ulubionych autorek polskich czytelniczek powraca z kontynuacją swojej serii Again!

Everly Penn nigdy nie chciała się zakochać, a już na pewno nie w wykładowcy. Ale Nolan Gates jest czarujący, inteligentny i seksowny. Tylko przy nim Everly udaje się zapomnieć o mrocznych myślach, które od dzieciństwa nie dają jej spać w nocy. Im lepiej go poznaje, tym intensywniejsza staje się więź między nimi, tym bardziej Everly chce przekroczyć niewidzialną granicę, oddzielającą ją od Nolana. Nie wie jednak, że za jego optymizmem i miłością do literatury kryje się tajemnica. Tajemnica, która może zniszczyć ich miłość, zanim się na dobre zaczęła.



Historia Everly, czyli młodej, pięknej, charyzmatycznej studentki jest już na samym początku dość skomplikowana. Mimo okropnych i ciężkich przeżyć z dzieciństwa stara się zapomnieć o tym co było i chce żyć dalej. Jak każda z Nas w tym wieku ma marzenia, ale również skrywa w sobie wiele skrajnych emocji. Jednym z takich uczuć jest miłość zakazana. Nie wyobraża sobie, że to co siedzi jej w głowie może przenieść się do życia realnego, a z drugiej strony o niczym innym nie marzy. Profesor Nolah. To właśnie ten mężczyzna podbił serce zdolnej Everly. Nie ma się co dziwić. Przystojny, dojrzały i dowcipny mężczyzna traktuje swoich studentów bardziej jak dobrych kolegów niż jak swoich podopiecznych. Jak do tego wszystkiego maja się nocne rozmowy, które z oficjalnych przechodzą powoli w bardziej swobodne i mocno prywatne? Odpowiedzi na pytanie jak skończy się historia o zakazanym owocu musicie szukać w książce "Hope again" od Mony Kasten.
.
To pierwsza powieść spod pióra tej autorki, która miałam okazję przeczytać. Jednak zapewne nie ostatnia. Romans tej wyżej wspomnianej dwójki mocno mnie wciągnął i o niczym innym nie myślałam jak tylko o tym co wydarzy się dalej. Miejscami książka niemal rozrywala moje serce na kawałki, a chwilę później ten sam organ był już uratowany, a na twarzy gościł mi uśmiech. Świetna lektura na wieczór. Wiem, że zawsze to powtarzam, ale ostatnio sięgam po same dobre książki i mam nadzieję, że to się nie zmieni.
.
"Człowiek zawsze najbardziej pragnie tego, czego nie może chcieć."
Copyright © Kobieta inspiruje , Blogger