ZAUFAJ MI JESZCZE RAZ - Magdalena Krauze

Opis wydawnictwa:
"Po tym jak tajemnica Igora ujrzała światło dzienne, jego związek z Pauliną został wystawiony na ciężką próbę. Kobieta w poczuciu zdrady wyjeżdża, aby nabrać dystansu do sprawy oraz sił, żeby się z nią uporać. W urokliwym Karpaczu Paulina poznaje Adama – mężczyznę, którego życie boleśnie doświadczyło.
Czy pobyt z dala od Igora pozwoli Paulinie spojrzeć na świat z innej perspektywy?
Czy może pozwoli jej na to nieoczekiwana przyjaźń z Adamem?"


Kolejna świetna kontynuacja ❤️ Tym razem sięgnęłam po" Zaufaj mi jeszcze raz" czyli druga część cyklu "Czekałam na Ciebie"

Zacznijmy od tego, że jestem wprost zakochana w tych okładkach z kubkiem ♥️ Do tego tym razem padło na czerwień w szacie graficznej, a to jeden z moich ulubionych kolorów ♥️

Po wyjściu na jaw tajemnicy, która skrywal przed Pauliną, Igor. Ich plany na wspólną przyszłość już nie miały szans na realizację. Dziewczyna nie może pogodzić się z tym czego dowiedziała się na temat Igora i postanawia uciec by oderwać się od tego całego zgiełku. Chcę w spokoju przemyśleć minione zdarzenia. Musi podjąć bardzo ważna decyzję dlatego chcę być jak najdalej od chłopaka.
Na jej horyzoncie pojawia się jednak Adam. Mężczyzna, który nie ukrywa ani trochę tego, że jest zainteresowany śliczną Pauliną. Co z tego wyniknie? Czy Paulina wróci do dawnej miłości, a może da szansę na rozwinięcie się nowego uczucia? .
Tego to się nie spodziewałam. Wiedziałam, że Igor święty nie jest, ale jego historia jest bardzo, bardzo zawiła, zakręcona, ale mimo wszystko bardzo prawdziwa. Ten chłopak przeżył naprawdę sporo, ale mógł postawić na szczerość. Wtedy miałby od początku czyste sumienie, a relacje jego z Pauliną nie były by zbudowane na kłamstwie. Bardzo podobała mi się ta część i jestem ciekawa kolejnych pozycji od @magdalenakrauzeautor ❤️
Copyright © Kobieta inspiruje , Blogger