Z ciszy - Martyna Senator


Tak mocno zaintrygowała mnie znajoma, gdy opowiadała mi o tej książce, a właściwie nie o jej samej, a o całej serii Z miłości, którą wypuściła @martyna.senator z wydawnictwem @weneedyabooks, że gdy okazało się, że mam okazję otrzymać czwarty tom do recenzji nawet przez chwilę się nie wahałam. Decyzja zapadła. Jest w moich rękach. Cała oprawa graficzna tego cyklu jest przepiękna. Już żałuję, że nie mam wszystkich w swojej biblioteczce, ale nic straconego!



Opis wydawcy:
Opieram głowę na jego piersi, marząc o tym, by ta magiczna chwila trwała wiecznie. Wiem jednak, że gdy piosenka dobiegnie końca, czar pryśnie, a ja zamiast szybować wysoko wśród chmur, z hukiem runę na ziemię. Po raz kolejny stanę się dziewczyną z pokiereszowanym sercem.
Ostatnie, o czym myśli Zojka, to randkowanie z przypadkowymi chłopakami. Oddana pasji i zamknięta w swoim świecie pełnym niepewności, każdego dnia zakłada zbroję twardej i bezkompromisowej dziewczyny. Kiedy próg studia tatuażu, w którym pracuje, przekracza Filip, życie obojga nie będzie już takie jak dawniej. Choć chłopak panicznie boi się igieł, trzyma w dłoni wzór na piękny i tajemniczy tatuaż. Czy historia pisana tuszem będzie miała wystarczającą siłę, by połączyć tych dwoje na zawsze? Czy mimo obaw i lęków będzie ich stać na podjęcie wyzwania, jakie rzuca im los? Może warto spróbować, bez względu na wszystko…


Trochę bałam się, że czytając od środka nie będę mogła się wdrążyć w temat, jednak nic bardziej mylnego! Książki można czytać w dowolnej kolejności bez obaw, że się nie odnajdziemy!

Zoja, młoda dziewczyna pracująca w rodzinnym interesie. Może wydać się to Wam dziwne, bo jej ojciec nie jest jakimś ogromnym biznesmenem. Ma swoje własne studio tatuażu, w którym córka stara mu się pomagać. Bohaterka wychowuje się bez matki, ale za to mieszka również z dziadkiem, który obdarza ja ogromną miłością. Dzięki wszystkim wydarzeniom, które przeżyła stała się silna, niezależna kobietą, ale jednak w głębi czuje, że potrzebuję osoby przed która się otworzy, bo cała jej otoczka to tylko dobra gra. W jej poukładanym już życiu zjawia się nie ugięty w swoich próbach poderwania jej - Filip. Czy Zoja da mu szanse?
.
To było moje pierwsze spotkanie z autorka, ale jak bardzo udane! ❤️ Chce więcej! ❤️
Copyright © Kobieta inspiruje , Blogger