Cykl Jedyne takie miejsce - Klaudia Bianek

Dwie piękne książki, które musiałam mieć w swojej biblioteczce! Bardzo żałuję, że nie mam pierwszego tomu, a czytałam to niestety tylko w e-booku, bo pięknie wyglądały by wszystkie razem! ❤️

W skład cyklu "Jedyne takie miejsce" wchodzą trzy tytuły:
  • 💚Jedyne takie miejsce
  • ❤️Ocalało tylko serce
  • 🧡Przy naszej piosence


"Wiesz dlaczego dam radę? - No dlaczego? - Bo jesteś obok. A gdy jesteś obok, to wszystko wydaje się do zniesienia." - Przy naszej piosence

Sama nie wiem co mam Wam napisać, bo ja jestem wprost zakochana we wszystkich trzech tytułach i wiem, że będę wracać do nich bardzo często. Te cytaty, które można znaleźć w tych książkach są tak bardzo prawdziwe, takie życiowe i często idealnie opisujące stan, który przeżywamy.

"Niemal usłyszałam trzask pękającego serca. Mojego serca." - Ocalało tylko serce

Sami przeczytajcie, przecież to takie piękne, poetyckie, ale za razem wyrwane jakby wprost z życia.

"Jeżeli z godnością przyjmujesz ciosy, rozumiejąc prawa, którymi rządzi świat, zawsze będziesz o krok przed tymi, którzy cierpią z tego powodu" - Jedyne takie miejsce

W pierwszym tomie poznajemy Lenę, która miała 16 lat, jak jej świat stanął na głowie. Została młoda matka, a jej syn, nigdy miał nie poznać ojca. Alan za to ma wszystko czego pragnie, oprócz miłości.

W drugim tomie jest Klara, piękna kobieta, która nie do końca wie, w którą stronę pójść, by być szczęśliwą. Aleksander jest cichym bohaterem, który nie wierzy w to, ze kiedykolwiek spotka go miłość.

Historie Antka i Kornelii możemy poznać w trzecim tomie. Dziewczyna, której życie nie oszczędza, a oprócz siebie musi zadbać również o młodszego brata. Mężczyzna , który pochłonięty jest pracą za barem kawiarni, nie ma szczęścia w miłości.

Drogi tych par oczywiście się łącza, a ich losy spisała cudowna @klaudia.bianek! ❤️
Copyright © Kobieta inspiruje , Blogger