Nowości książkowe dla dzieci - Egmont

W sierpniu Egmont przygotował dla nas całą gamę nowości komiksowych i książkowych. Sama jestem wielką fanką tego typu literatury, a Julka kocha bajki. Więc obie świetnie się bawimy przy czytaniu kolejnych części przygód bohaterów. Tym razem dzięki uprzejmości wydawnictwa miałyśmy okazje poznać wiele ciekawych historii.

Czarodzieje i ich dzieje część 2 - to książka mojego dzieciństwa. Pamiętam, jak zawsze oczekiwałam, kiedy w telewizji pojawi się magiczny zamek, po którym przeniosę się do świata Myszki Miki i poznam jego nowe przygody, z resztą chyba każdy, kto kocha Disney'a równie mocno, jak ja wie, że gdy film lub bajka zaczyna się od czołówki z zamkiem, to będzie świetna zabawa. Dlatego też nie mogło zabraknąć u mnie tego komiksu. Kreska, grafiki, dialogi i jakość książki są na najwyższym poziomie. Poszukiwanie elementów zbroi nadal trwa, jednak i w tej części nie obyło się bez przygód, w których Miki i reszta bohaterów, muszą zmierzyć się z pradawną istotą, która smacznie spała do czasu... I tutaj urwę, byście sami mogli przekonać się o tym, co dzieje się dalej. Na pewno będę chciała mieć na swoim regale kolejne tomy tej historii, by przekonać się, czy Miki uratuje Minnie.

Opowieści z Bukowego Lasu. Królicza melodia. - to już kolejna część przygód małych, uśmiechniętych króliczków, którą mam okazję poznawać z Julą. Mała jest fanką rodziny Rabatków od dawna, a ja pamiętam tę bajkę jeszcze z czasów dzieciństwa. Tym razem Królicza rodzina będzie musiała zmierzyć się z przeciwnikami w konkursie muzycznym. Wszystko szło gładko, do czasu, gdy nie wkroczył do akcji aligator i jego kumple. Jak się potoczyły ich dalsze losy? Przeczytajcie sami!

Turbogalop. Tom 2 - O tej bajce nie słyszałam nigdy, ale skusiłam się na nią ze względu na Julkę i jej miłość do koni. Uwielbia wszystko, co z nimi związane. Ileż miłości jest w tej części, to ja jestem totalnie w szoku. Świetne dialogi i pomysł na całą fabułę. Do tego zabawne wstawki i piękna grafika. Czego chcieć więcej? Kolejnej części! Humor w tym komiksie jest zaraźliwy, uwierzcie mi, śmiałam się w głos!

O czym szumią wierzby. Wielka ucieczka. Tom 3 - Ropuch został skazany na całe 20 lat więzienia. Przez swoją głupotę musi siedzieć w ciemnym, wilgotnym lochu. Za to Kret i Szczur odpoczywają, bo doczekali się w końcu chwili wytchnienia. Jednak nie ma co, Ropuch nigdy nie odpuszcza i dzięki swojemu ukrytemu wdziękowi udaje mu się opuścić upiorne lochy. Czy na długo? Co będzie musiał zrobić, by udowodnić swoją niewinność? Ten komiks jest jednym z tych, które trzymają czytelnika w napięciu, mimo tego historia nadal pozostaje lekka i przyjemna w odbiorze dla dzieci.

Smerfy i śnieżyca. Tom 39 - Tę bajkę chyba wszyscy znają. Przez tyle lat umilała dzieciom poranki albo tuliła do snu, że każdy z nas kojarzy piosenkę z jej czołówki. Tym razem mam z nią styczność w formie komiksu i nadal ją uwielbiam, Julka też jest zachwycona przygodami małych niebieskich stworków, które mieszkają w domkach z grzybków i muszą mierzyć się z niejakim Gargamelem i jego kompanem Klakierem. W tym tomie Smerfy muszą przetrwać największą i najstraszniejszą śnieżycę jaka nadeszła tej zimy. Wszystko byłoby w porządku, gdyby nie fakt, że poza domem zostało kilka smerfów... Czy uda im się znaleźć schronienie i jak przeżyją bez jedzenia? Na te pytania poznacie odpowiedź, gdy przeczytacie ten komiks.

I to by było na tyle dzisiaj. Jednak już niebawem dotrze do mnie przesyłka z kolejnymi świetnymi pozycjami od wydawnictwa Egmont. Nie mogę się doczekać!

Copyright © Kobieta inspiruje , Blogger