Grzechy Sevina




Głównym bohaterem kolejnej książki spod pióra Penelope Ward jest Sevin. Młody mężczyzną, który wychowuje się w bardzo religijnej rodzinie, takiej z mocnymi i starymi tradycjami. Jednak od początku czuje, że nie jest to jego miejsce na ziemi i nie potrafi odnaleźć się w takim życiu. Jego serce pragnie być wolne, chce zwiedzać świat i wyrwać się z murów domu, w którym nie jest szczęśliwy. Jego rodzice są bardzo wymagający, chcą decydować dosłownie o każdym aspekcie życia swojego syna. Zaplanowali mu nawet jego własny ślub z kobietą, którą oni wybiorą.

Wyobrażacie sobie tak żyć? Wszystko pod dyktando swoich rodziców. Nie wiecie, kim jest wasz partner, co lubi, jakie ma pasje, jakie przyzwyczajenia, a często też nie macie nawet pojęcia, jak wygląda. Chciałybyście takiego życia? Zasypiać z kimś, kogo nie kochacie, żyć z nim, mieć dzieci i umrzeć u jego boku. Ja sobie tego nie wyobrażam, zwłaszcza że mój charakter to typ buntownika, dlatego doskonale rozumiem Sevina, który został tytułowym grzesznikiem. W pewnym momencie w domu mężczyzny zdarzyła się ogromna tragedia, a Sevin ma w końcu okazję do ucieczki. Jest jeden warunek. Musi ożenić się z kobietą, która została mu przypisana. Czy zgodzi się na takie warunki? Czy wykorzysta moment i opuści rodzinne strony? Co wydarzy się po drodze? To wszystko znajdziecie w kolejnej moim zdaniem świetnej książce Penelope Ward.

Autorka podbiła moje serce już jakiś czas temu i do tej pory uwielbiam czytać jej wszystkie książki. Sięgam po nie z zamkniętymi oczami, gdy pisze je sama lub w duecie z Vi Keeland dla mnie to bez znaczenia, bo wiem, że gdy tylko przysiądę do lektury, to zniknę na parę ładnych godzin. Ward ma bardzo lekki styl pisania, dzięki temu jej książki czyta się bardzo szybko. Potrafi zbudować napięcie, dzięki któremu nie możecie oderwać się nawet na moment i z niecierpliwością przerzucacie kolejne kartki..

Tytuł: Grzechy Sevina
Autor:Penelope Ward
Kategorie: Książki / romanse 
Wydawca:Editio, Helion
Ilość stron: 304
Data wydania: 2019-08-13

P.S.Wybaczcie, że recenzje ostatnio pojawiają się rzadko, a do tego często są krótsze niż zawsze, ale moje zdrowie płata mi różne figle i biegam między dentystą, a neurologiem i innymi specjalistami. Mam nadzieję, że niedługo się to unormuję, a ja zasypie Was coraz to dłuższymi wywodami. :)  
Copyright © Kobieta inspiruje , Blogger