Lisek Foxi - Sówka

Kto z nas jako dziecko nie miał ulubionej przytulanki lub zabawki z którą nie rozstawał się na krok?

U mnie był to pluszowy miś, który jako jedyny mial długie łapki. Dostałam go od wujka i jako mała dziewczynka zabierałam go dosłownie wszędzie, a teraz leży na szafie i przypomina mi o wielu zdarzeniach z dzieciństwa, chociaż już nie wygląda zbyt pięknie to i tak ma honorowe miejsce.


U Julki było trochę inaczej niż u mnie. Ona jako przytulankę bez której nigdzie się nie rusza wybrała poduszkę w kształcie jej ulubionego zwierzaczka. Liska Foxi znalazłam w sklepie Sówka Designe, gdy przesyłka dotarła do naszego domu, a mała otworzyła ogromną paczkę to, aż podskoczyła z radości, a poduszka została od razu porwana do jej pokoju.


 Co ja mogę powiedzieć o Lisku Foxi?
Podusia jest porządnie wykonana nic się nie rozchodzi, nie pruje i jest miękka w dotyku. To za sprawą polarowego materiału typu Minky nadruk się nie spiera, a uwierzcie mi że poduszka przeszła już naprawdę wiele. Materiał nie mechaci się, a wypełnienie nie kulkuje. Lisek jest sporych rozmiarów, bo ma aż 50 cm wysokości i 50 cm szerokości.


Co jest dla mnie najważniejsze to to, że ma certyfikat oeko-texi świetnie sprawdza się przy alergikach oraz jest bezpieczna dla skóry dziecka.

Koniecznie zajrzyjcie do Sówka Design, bo znajdziecie tam masę cudownych dekoracji do pokoju waszego dziecka, ale nie tylko! 
Copyright © Kobieta inspiruje , Blogger