Nieczyste więzy - przedpremierowo

Królowa Dramatów, a ja bym powiedziała, że również i romansów w nowej odsłonie. Tym razem spod ręki polskiej autorki K.N. Haner wyszedł thriller o tytule „Nieczyste więzy” i jest to pierwszy tom powieści, kiedy ukaże się kolejny? 
Tego jeszcze nie wiem, ale już nie mogę się doczekać.

K. N. Haner to młoda i bardzo utalentowana pisarka. Jej miłość do tworzenia własnych powieści zrodziła się z czytania książek. Pierwszą historię pisała głównie do przysłowiowej szuflady, jednak w późniejszym czasie urywki wrzucała do sieci, gdzie spotkała się z bardzo pozytywnym odbiorem. Postanowiła więc spełniać swoje marzenia i wysłała swoje zapiski do wydawcy, który postanowił wydać „Na szczycie".


„Nieczyste więzy” historia, która zostawiła w mojej głowie ogromny chaos, mogłabym nawet powiedzieć, że niemal uzależniła mnie od siebie, ponieważ odkąd zaczęłam ją czytać, nie mogłam przestać i pochłonęłam ją w kilka godzin. Teraz gdy mam ją już za sobą, mogę powiedzieć jedno ta książka udowadnia mi, że K.N.Haner potrafi odnaleźć się w naprawdę ogromie gatunków, nie zdziwiłabym się, gdyby kiedyś spod jej pióra wypłynął horror, albo co lepsze coś totalnie innego niż science fiction.

Już na samym początku książki poznajemy młodą dziewczynę o imieniu Clair, która dostała w końcu szansę na zrealizowanie swojego marzenia, czyli pracy w korporacji. Otrzymuje staż, na którym już w pierwszym dniu otrzymuje same pochwały od swojego przełożonego, Lucasa, z którym zaczyna się coraz lepiej dogadywać. Jednak kobieta przez swoją przeszłość ma w głowie ogromny bałagan, a myśli samobójcze pojawiają się w niej równie często co paraliżujący strach przed śmiercią. Od dawna zmaga się z różnymi problemami, a żaden psychiatra, ani terapeuta nie potrafi jej pomóc. W nowym miejscu zamieszkania, rodzina opłaca jej tylko kilka wizyt u nowego doktora, jakim jest Colin Douglas. Gdy Clair trafia do niego po raz pierwszy rozumieją się bardzo dobrze i mają wspólne upodobania. Dziewczyna poczuła, że może komuś zaufać i otworzyć się na tyle by nie czuć już wstydu.

„- Robi pan ze mnie wariatkę — protestuje cicho. Jestem kompletnie przerażona. Tym, co się dzieje. Tym, co przed chwilą mi się śniło. - Jeszcze nie postawiłem diagnozy”.


Mocny thriller ze scenami ostrego seksu, który może w niektórych z nas wywołać skrajne myśli. Do tego dochodzi uzależnienie, a raczej obsesja na punkcie drugiej osoby. Strach, ogromne problemy psychiczne wywołane przeżyciami z przeszłości, a do tego toksyczna, ale czy do końca, miłość? To wszystko zamknięte w pięknej i symbolicznej okładce z wężem oplecionym na szyi kobiety, Bo przecież to właśnie to zwierze skusiło w raju Ewę do grzechu. Idealnie dobrany obraz do wnętrza książki.

Mamy tutaj również bardzo dobrze zbudowaną postać Clair, czyli osoby, która ma problemy z psychiką, a z drugiej strony lekarza, czyli niejakiego Douglasa, mężczyznę, który potrafił uzależnić od siebie kobietę, a również i sam uzależnił się od niej. Do czego ta dziwna relacja doprowadzi? Tego dowiecie się tylko i wyłącznie z książki.

„- Nie można tego tak nazwać, ja tak naprawdę bardzo boję się śmierci, doktorze.- Boisz się życia, ale śmierci boisz się bardziej? - sugeruje, a ja spoglądam na niego.- Idealnie pan to ujął”.

Wiecie co? Pochłonęłam tę książkę w kilka godzin, a po skończeniu ostatniej strony nie wiedziałam co mam z sobą zrobić. To jaki chaos i mętlik wywołała w mojej głowie ta książka to wręcz niepojęte. Sama nie wiedziałam co mam Wam tutaj napisać, bo byłam w szoku. Postanowiłam, więc po prostu siąść i pisać w tych wszystkich emocjach, bo bałam się, że później nie będę w stanie wykrzesać z siebie ani słowa.

Za możliwość przeczytania tej niesamowitej książki, dziękuję samej autorce K.N. Haner oraz wydawnictwu Między stronami. Mam nadzieję, że niedługo o Kasi będzie głośno nie tylko w Polsce, ale i na całym świecie, bo z każdą przeczytaną książką nie mogę uwierzyć jaki progres robi ta kobieta w pisaniu. Oby tak dalej! Czekoladki jako dodatek do książki dla blogerek to strzał w dziesiątkę. Wszystkiego bym się spodziewała, nawet węża, ale nie ich :D



Pamiętajcie KUPUJCIE książki, nie ściągajcie — to dzięki temu polscy autorzy i autorki mogą się rozwijać!

Autor:K.N. Haner
Wydawnictwo: Między Słowami (kliknij aby kupić)
 Data premiery: 2019-09-04
 Liczba stron: 336
Copyright © Kobieta inspiruje , Blogger