Koszulkowy.pl - pomysł na prezent!

Dzień dobry!
Dzień chłopaka zbliża się wielkimi krokami, dlatego ja już dziś przychodzę do Was z super pomysłem na prezent dla waszych drugich połówek. Obchodzicie takie dni? U nas zależy od roku. W jednym mamy fioła na punkcie różnych świąt, czy też właśnie okoliczności, a w innym? Jakoś kompletnie nas to nie rusza.

Zazwyczaj staraliśmy się z moim partnerem kupować sobie użyteczne i potrzebne rzeczy, takie jak coś do samochodu, albo do telefonu, komputera, czy nowy sprzęt do kuchni. Tym razem postawiłam jednak na coś innego i z humorem, ale z drugiej strony nie będzie to niepotrzebny zbieracz kurzu. Akurat dystansu do siebie mojemu D nie brakuje, więc taki wesoły prezent sprawdził się idealnie. Aktualnie mój chłopak pracuje jako mechanik samochodowy i bardzo lubi tą pracę. Często nasi znajomi pytają go o radę, więc padło na koszulki z nadrukami właśnie o takiej tematyce, by każdy wokół wiedział, czym się zajmuję.

W sklepie koszulkowy, znalazłam mnóstwo wzorów koszulek z zawodami. I oczywiście wybrałam dwie, a chyba na tym się nie skończy, bo czaję się również na koszulki dla magazynierów jako prezent na święta, które już niebawem nadejdą, dla mojego wujka.
Oraz może znajdę coś dla innych domowników!
Muszę powiedzieć, że najbardziej w tym zamówieniu zdziwiło mnie to, ze paczka przyszła ekspresowo, bo już po dwóch dniach była u mnie. Świetnie zapakowana, a środku, oprócz koszulek znalazłam torbę na zakupy ze świetnym napisem, do tego kilka naklejek, wizytówki oraz cały raport jak w razie czego mogę wymienić towar, gdyby nie zgadzał się na przykład rozmiar. Pełen profesjonalizm. Jestem pod wrażeniem.
 
Przejdźmy do koszulek. Koniecznie zobaczcie jaką świetną jakość mają, ponieważ już były tyle razy prane, a nic się nie spiera, ani nie rozciąga, a nadruki nie pękają. To jest super!

Kolor na który padło to oczywiście czerń.
Idealnie sprawdza się przy takim zawodzie.

Widzicie te ładne przejścia koloru?
To nie jest sprane, ani zafarbowane.
Wszystko pięknie się trzyma i nic nie pęka.
Jakość pierwsza klasa!


Co do rozmiarów, są one idealne i zgadzają się z tabelą.
W tym sklepie znajdziecie również damskie wersje koszulek z nadrukami.
Mi bardzo podobają się damskie, np. te na prezent dla pielęgniarki 
Super są jeszcze kucharskie koszulki z napisami dla mężczyzn.
Oczywiście oprócz koszulek, w sklepie znajdziecie mnóstwo innych rzeczy.
Są na przykład bluzy lub poduszki. Ja już wiem, gdzie zrobię zakupy na święta dla moich bliskich!

Lubicie takie produkty?
Ja uwielbiam!
Copyright © Kobieta inspiruje , Blogger