Serce diabła - Meghan March - #Forge 3

 Pierwsze moje spotkanie z Meghan March miało miejsce w zeszłym roku. Przeczytałam wtedy pierwszy tom trylogii Mount i przepadłam. Na każdą część czekałam przebierając nogami. Tak mi już zostało. Zakochałam się w twórczości tej autorki i gdy tylko dowiaduję się, że w Polsce pojawia się jej kolejna powieść, od razu zapisuję datę premiery w kalendarzu by nic nie przegapić. Seria Bogactwo i grzech stoi u mnie na wyjątkowej półce, gdzie czeka na swoją kontynuację. Jeżeli chodzi o trylogię Forge to chłonęłam ją całą sobą. Gdy tylko dotarła do mnie ostatnia część wiedziałam, że muszę zarezerwować sobie dla niej dłuższy wieczór, który jak to w moim przypadku bywa rozciągnął się również w czasie i skończyłam ją czytać dopiero nad ranem. Jednak co to były za emocje. Uwielbiam autorkę za jej styl i lekkość pióra, dzięki czemu książkę się niemal chłonie, bo każda przeczytana strona goni kolejną. Budowanie napięcia, a także opis bohaterów, dzięki któremu mamy możliwość ich poznania, to jest coś co Meghan March robi naprawdę dobrze. Tego było mi trzeba, świetnej trylogii, którą często będę wspominać i do niej wracać.


Opis wydawcy:
India Baptiste miała nerwy ze stali i żelazną wolę. Bezwzględnie dążyła do celu i potrafiła wykorzystać każdy atut — łącznie z zapierającą dech urodą i mistrzowską grą w pokera. Nigdy nie przegrywała i rzadko kiedy trafiała na kogoś, kto byłby w stanie stawić jej czoła. Kimś takim okazał się miliarder Jericho Forge, który postanowił, że dostanie ją na własność. Ot, zachcianka bogatego, pozbawionego skrupułów aroganta. India oddała mu wolność i rękę. Nie umiała go jednak znienawidzić ani pokochać. Jericho budził w niej potężne, sprzeczne uczucia: pożądanie, gniew, wściekłość, ale także czułość. Ich małżeństwo od początku przypominało pożar statku na wzburzonym morzu.
Dla Jericha sięgnięcie po kolejną ślicznotkę było równie oczywiste jak władza, którą sprawował żelazną ręką. Tym razem jednak nie chodziło tylko o seks. Wymuszone małżeństwo miało być grą, której celem było zdobycie większej władzy i pieniędzy. Ale trafiła kosa na kamień. Żona niepostrzeżenie obudziła w Jerichu pokłady uczuć, których nigdy wcześniej nie dopuszczał do głosu. Kiedy się zorientował, było już za późno. Popełnił niewybaczalny błąd.
Szalona historia tych dwojga zmierza do nieuniknionego finału. I chociaż stali się dla siebie wszystkim, potężne moce nie przestały działać, ale dzięki przeszłości India i Jericho nabrali siły i odwagi, aby stanąć do walki z ludźmi, którzy dorównywali im w bezwzględności. Niektóre sprawy nie zostały jednak zamknięte, a konsekwencje wydarzeń i decyzji podjętych wiele lat wcześniej mogą okazać się tragiczne w skutkach. Czy Jericho i India zdołają odzyskać siebie nawzajem?
Czy odważysz się przyjąć dar prosto z serca diabła?

Indy już od początku zdobyła moją sympatię i ani na chwilę jej nie straciła. Czekałam na to, aż się rozkręci i pokaże swoje drugie ja. Uwielbiam ją za to, ze jest zadziorną, silną kobietą, przed którą nie jeden facet wymięka. Najlepsze jest to, że ona ani trochę nie boi się ryzyka. Bierze z życia garściami i zawsze stawia na swoim. Forge jest tylko dodatkiem do gry, którą rozpoczęła India ze światem gangsterów. Jeżeli myślicie, że ta historia, to romans z wątkiem mafijnym to się mylicie, bo ja powiedziała bym, że jest to książka mafijna z dodatkiem romansu. Jest tu tak dużo tajemnic, sensacji, intryg, a także scen rodem z kryminału, że czasami zapominałam o tym, że czytam książkę w szczególności dla kobiet. Jerycho w tej części schodzi na dalszy plan i mimo tego, że India podpisała z nim pakt niczym z diabłem, to mam wrażenie, że to ona okazała się diablicą gorszą od małżonka. Cieszę się, że ich wspólna historia zakończyła się własnie w taki sposób, chociaż sama chętnie poznałabym dalsze losy, to wiem, że było by to już mocno naciągane i ani trochę nie potrzebne. 

Tak bardzo lubię tą autorkę, że już nie mogę doczekać się jej kolejnych książek, które mają zostać wydane w Polsce. Oby stało się to jak najszybciej! 

Dziękuję EditioRed #CzytamMeghanMarch
Copyright © Kobieta inspiruje , Blogger